اطلاعیه باشگاه نساجی در مورد بازی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ محمدی، باشگاه نساجی در یک اطلاعیه، شرایط حضور طرفداران برای بازی این تیم برابر پرسپولیس را گفت.

اطلاعیه باشگاه نساجی در مورد بازی با پرسپولیس

در این اطلاعیه آمده: طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور 6 هزار طرفدار در ملاقات نساجی مازندران و پرسپولیس در استادیوم شهید وطنی قائمشهر صادر شده است.

از این اندازه، طبق قانون 90 درصد 5400 بلیت متعلق به طرفداران نساجی مازندران و 10 درصد 600 بلیت متعلق به طرفداران پرسپولیس است. بعلاوه جایگاه پشت نیمکت مهمان مختص تماشاگران پرسپولیس است و ورودی آن ها به استادیوم از درب تازه خیابان جویبار خواهد بود.

درب استادیوم دو ساعت پیش از شروع بازی، باز می گردد و تدابیر انتظامی و امنیتی مضاعفی برای این ملاقات تدارک دیده شده و لذا توصیه این است، طرفدارانی که پیروز به تهیه بلیت نشده اند، از هرگونه اجتماع و ازدحامی اجتناب کنند.

بلیت فروشی این ملاقات از شامگاه سه شنبه در سامانه فوتبال تیکت انجام خواهد شد.

با تدابیر مدیریت و معاونت فرهنگی باشگاه نساجی مازندران، مکانیزم خرید بلیت به نحوی از سوی گروه فنی سامانه طراحی شده است که هر طرفداری از نساجی که در طول فصل اخیر، یک بار بلیت الکترونیکی خریداری کرده، می تواند برای این ملاقات نیز بلیت تهیه کند.

کد ملی های طرفداران نساجی که از ابتدای فصل، بلیت الکترونیکی تهیه کرده اند، در این سامانه ثبت است. با این شرایط و مدیریت صحیح از سوی باشگاه نساجی مازندران، سهمیه بلیت طرفداران نساجی مورد سواستفاده قرار نخواهد گرفت.

منبع: فرارو

به "اطلاعیه باشگاه نساجی در مورد بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه نساجی در مورد بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید