افزایش 30 درصدی تماس های مشترکین با سامانه ارتباط مردمی 122
به گزارش وبلاگ محمدی، 14000 تماس تلفنی در بخش مشترکین آب و فاضلاب شهری وروستایی استان بوشهر با مرکز سامانه 122 شرکت طی تیر ماه سالجاری برقرار شد که رشد30 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است
به گزارش وبلاگ محمدی بوشهر، عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات غیرحضوری به هم استانی ها گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک است که در پیش از کرونا هم با جدیت و اهتمام خاصی مورد توجه شرکت آبفا استان بوشهر واقع شده بود.
وی اضافه نمود: این سامانه با هدف ارتباط ،دریافت و پیگیری نقدها و شکایات در مورد مسائل آب و فاضلاب ایجاد شده است و امیدواریم این بستر بتواند ارتباط مردم را با بخش های مختلف تسهیل دهد و رضایت دریافت کنندگان خدمت را در پی داشته باشد.
منبع: جام جم آنلاین
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 31 مرداد 1400
گردآورنده: bahmanmohammadi.1com.ir
شناسه مطلب: 62605
به "افزایش 30 درصدی تماس های مشترکین با سامانه ارتباط مردمی 122" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی تماس های مشترکین با سامانه ارتباط مردمی 122"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید