بهترین بوتیک هتل های لندن

به گزارش وبلاگ محمدی، انتخاب یک اقامتگاه می تواند کمی سخت باشد مخصوصا در جایی مثل مرکز لندن. انتخاب هتل در این منطقه می تواند گیج کننده باشد زیرا علاوه بر تعداد زیاد هتل های مجلل، اقامتگاه های دیگری هم برای انتخاب وجود دارد. در قسمت قبل برترین بوتیک هتل های لندن را در غرب این شهر به شما معرفی کردیم، امروز در مجله خبرنگاران برترین بوتیک هتل های لندن را در مرکز این شهر به شما معرفی خواهیم کرد.(تهیه بلیط هواپیما به صورت آنلاین)

بهترین بوتیک هتل های لندن

برترین بوتیک هتل های لندن ؛ هتل کرسنت

هتل کرسنت تنها 10 دقیقه با ایستگاه راه آهن یوستون و کینگزکراس فاصله دارد و برای افرادی که قصد دارند به گشت و گذار در مرکز، کشور و یا حتی به شهرهایی مانند پاریس و بروکسل به وسیله یورواستار بپردازند یک مکان ایده آل است. خرید بلیط هواپیما تهران لندن

پریمیر این در میدان لستر

این هتل مناسب خانواده ها و بچه ها 15 سال به پایین است زیرا می تواند در آن جا به خوردن و بازی کردن بپردازند. هتل پریمیر این در میدان لستر یکی از هتل های لندن است که در فهرست برترین های بخش مرکزی لندن قرار می گیرد. این هتل با فاصله کمی از میدان لستر قرار گرفته و کمتر از 2 دقیقه پیاده روی شما را به ایستگاه مترو می رساند. بنابراین برای کسانی که در پی گذراندن وقت و یا رفتن به سینما هستند مناسب است.

هتل جزموند

این هتل تنها 5 دقیقه تا ایستگاه متروی خیابان گوج و 10 دقیقه تا ایستگاه متروی خیابان وارن فاصله دارد. هتل جزموند برای سفرهایی به داخل و خارج لندن بسیار مناسب است.

هتل پارک پلازا در منطقه واترلو

این هتل تا ایستگاه شمالی لمبت تنها 2 دقیقه فاصله دارد و مهمانان هتل پارک پلازا تقریبا به رودخانه تیمز، ساختمان مجلس و موزه جنگ امپریافهرستی که تاریخ جنگ را از سال 1917 نشان می دهد نزدیک هستند. همه این مکان ها کمتر از 10 دقیقه با هتل فاصله دارند.

پریمیر این در محله هوبرن

این هتل تنها 5 دقیقه از ایستگاه های متروهای چنسری لین و هوبرن فاصله دارد. بعلاوه تقریبا نزدیک موزه تاریخ تمدن مدرن بریتانیا است. این هتل یکی از برترین بوتیک هتل های لندن برای نوجوانان است زیرا می توانند با وجود پدر و مادر یا بزرگسالی که هزینه اقامت آن ها را می پردازد به خوردن و بازی کردن در این هتل بپردازد.

هتل راسل هاوس

هتل راسل هاوس در نزدیکی ایستگاه میدان راسل واقع شده و برای کسانی که قصد سفر از فرودگاه هیترو لندن را دارند که در حالت عادی با خط متروی پیکدیلی تقریبا یک ساعت طول می کشد بسیار مناسب است زیرا مجبور نیستند وسایل سنگین خود را تا فواصل طولانی حمل نمایند.

اقامتگاه سنترال ساوت وارک

این هتل کمتر از 5 دقیقه تا ایستگاه متروی ساوت وارک و تقریبا 10 دقیقه از ایستگاه متروی واترلو فاصله دارد. این هتل به علت نزدیک بودن به محیط های فرهنگی مانند سالن تئاتر شکسپیر و نگارخانه تیت مدرن که یکی از نگارخانه های هنرهای مدرن در لندن است برای خانواده ها محیطی ایده آل است. بچه ها می توانند از بوفه رایگان صبحانه لذت ببرند.

پریمیر این در کاونت گاردن

این هتل کمتر از 5 دقیقه تا ایستگاه متروی چرینگ کراس و ایستگاه متروی میدان لستر فاصله دارد. این هتل برای همه کسانی که تمایل دارند در محیط اطراف این هتل به تماشا اماکن تماشای مانند میدان ترافالگا و گالری ملی پرتره در لندن بپردازند مکان ایده آلی است.

برای رزرو هتل خارجی به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "بهترین بوتیک هتل های لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بوتیک هتل های لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید