حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر

به گزارش وبلاگ محمدی، مرد جوان وقتی پدرش ادعا کرد از سوی مسؤولان کمپ شکنجه شده، با دوستانش به آنجا حمله کرد و بعداز تخریب آنجا و زخمی کردن دو مرد، پدرش را با خود برد.

حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر

به گزارش گروه حوادث وبلاگ محمدی از روزنامه جام جم، دریکی ازشب های پایانی هفته گذشته افرادی قمه به دست، به کمپ ترک اعتیادی در محله یافت آباد تهران حمله ور شدند. آنها بعد از زخمی کردن دو نفر در آنجا و تخریب خودروهای مسؤولان و کارکنان کمپ، با ایجاد رعب و وحشت، مرد میانسالی را که برای ترک آمده بود، ربودند.

با شکایت مسؤولان کمپ در پلیس آگاهی تهران، پرونده به جریان افتاد. ماموران با حضور در محل و تحقیقات پی بردند مرد ربوده شده پدر یکی از مهاجمان بوده است. دو زخمی حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند و با کوشش پزشکان از مرگ نجات یافتند. متهمان چند روزی فراری بودند تا این که دستگیر شدند. سرکرده باند درجریان تحقیقات گفت: دوسال پیش مردی مزاحم دختر مورد علاقه ام شده بود که او را به یاری دوستم ربودیم و در باغی زندانی کردیم و کتک زدیم. او از ما شکایت کرد و دستگیر شدیم. مدتی در حبس بودم و با سپردن وثیقه آزاد شدم. وقتی بیرون آمدم، متوجه شدم پدرم برای ترک به کمپی رفته که از آنجا با من تماس گرفت و مدعی شد مسؤولان کمپ رفتار بدی با او دارند و شکنجه اش می دهند. با مسؤولان کمپ حرف زدم که اجازه ندادند پدرم را به خانه منتقل کنم. موضوع را به دوستانم گفتم که قبول کردند با من همراه شوند. شبانه با چاقو و قمه به کمپ حمله کردیم. خودروهای پارک شده در آنجا، شیشه ها و وسایل کمپ را خراب کردیم و پدرم را به خانه بردیم.

با اعتراف وی، همدستانش نیز بازپرسی شدند و گفته های او را تایید کردند. برای متهمان پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شبانه به کمپ برای ربودن پدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید