خبرنگاران درخواست ترامپ از مقامات جورجیا برای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا

به گزارش وبلاگ محمدی، تهران - خبرنگاران - روزنامه واشنگتن پست افشا کرد که ترامپ به تازگی با مقامات جورجیا برای تغییر آرای انتخابات 2020 در این ایالت تماس برقرار نموده و خواهان تقلب در این انتخابات شده است.

خبرنگاران درخواست ترامپ از مقامات جورجیا برای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا

به گزارش وبلاگ محمدی، این روزنامه آمریکایی یکشنبه شب گزارش داد که رییس جمهوری آمریکا مستقیما در تماس تلفنی با مقامات انتخاباتی جورجیا از آنان خواسته که با تغییر آرا شکست وی در برابر جو بایدن نامزد دموکرات ها در این ایالت را تغییر دهند.

واشنگتن پست براساس نوار صوتی که بدستش رسیده گزارش داد که در این گفت و گوها، ترامپ از برد رافنسپسرگر فرمانده ایالت جورجیا می خواهد تا با پیدا کردن بیش از 11 هزار رای فاصله انتخاباتی وی با بایدن در جورجیا را از بین ببرد.

ترامپ به فرمانده جورجیا می گوید: مردم جورجیا و کشور عصبانی هستند و هیچ مسئله ای پیش نمی آید اگر شما بگویید که در شمارش مجدد آرا نتایج انتخابات تغییر نموده است.

ترامپ در ادامه تاکید می نماید تنها چیزی که من می خواهم پیدا کردن 11 هزار و 780 رای است، ما انتخابات را در جورجیا برده ایم.

بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و رقابت بادونالد ترامپ، پیروز انتخابات در ایالت جورجیا و چند ایالت کلیدی دیگر شد. در نهایت با پیروزی در این ایالت ها بود که بایدن 306 رای در کالج الکترال به دست آورد و ترامپ در نهایت با 232 رای باخت.

با گذشت بیش از یک ماه از انتخابات 2020 آمریکا، ترامپ و متحدانش تا به امروز حدود 50 شکایت و دادنامه در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری مطرح نموده اند که تقریبا همه آنها رد شده است.

در حالی که شماری زیادی از مقام های مستقل و غیر وابسته به 2 حزب عمده و جمهوری خواستار تائید نموده اند که تقلبی در رقابت سوم نوامبر رخ نداده که منجر به تغییر نتایج انتخابات گردد، ترامپ به عنوان نخستین رئیس جمهوری بازنده در انتخابات مجدد در تقریبا 30 سال گذشته، مدعی تقلب گسترده در رای گیری شده است.

یکی از این افراد ویلیام بار دادستان کل و وزیر دادگستری پیشین دولت ترامپ بوده که هفته های پیش استعفا داد و گفته دلیلی برای انتصاب مشاور ویژه برای آنالیز ادعاهای رئیس جمهوری در باره این انتخابات نمی بیند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران درخواست ترامپ از مقامات جورجیا برای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست ترامپ از مقامات جورجیا برای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید