دانشگاه تهران هیچ وجاهتی برای گرایش های مقطع دکتری قائل نیست ، شروع حذف آزمون دکتری از تحصیلات تکمیلی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ محمدی، معاون آموزشی دانشگاه تهران دانشگاه تهران گفت: مدتی است که موضع خود را نسبت به این موضوع اعلام نموده ایم. در حقیقت ما برای ایجاد گرایش در مقطع دکتری هیچ وجاهتی قائل نیستیم.

دانشگاه تهران هیچ وجاهتی برای گرایش های مقطع دکتری قائل نیست ، شروع حذف آزمون دکتری از تحصیلات تکمیلی خبرنگاران

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ محمدی، درباره حذف کنکور دکتری گفت: برای حذف آزمون دکتری می توانیم از تحصیلات تکمیلی شروع کنیم. پذیرش در این مقطع را می توان به خود دانشگاه ها واگذار کرد.

وی در مورد حذف گرایش در دوره دکتری توضیح داد: دانشگاه تهران مدتی است که موضع خود را نسبت به این موضوع اعلام نموده است. در حقیقت ما برای ایجاد گرایش در مقطع دکتری هیچ وجاهتی قائل نیستیم. زیرا در هیچ جای جهان نیز اینگونه نیست. همانطور که ما گرایش ها را در کارشناسی حذف نموده ایم آن ها گرایش ها را در مقطع دکتری نیز حذف نموده اند. بنابراین ما نیز پیشنهاد حذف گرایش در مقطع دکتری را داده ایم.

معاون آموزشی دانشگاه تهران ادامه داد: حذف گرایش های مقطع دکتری به تصویب شورای گسترش رسیده است، اما متاسفانه عزم و ارداه جدی برای اجرای آن وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه تهران هیچ وجاهتی برای گرایش های مقطع دکتری قائل نیست ، شروع حذف آزمون دکتری از تحصیلات تکمیلی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران هیچ وجاهتی برای گرایش های مقطع دکتری قائل نیست ، شروع حذف آزمون دکتری از تحصیلات تکمیلی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید