ملاقات شهردار منطقه 7 با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران

به گزارش وبلاگ محمدی، شهردار منطقه 7 با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران در مورد تعامل هرچه بیشتر در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بحث و گفتگو کرد.

ملاقات شهردار منطقه 7 با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ محمدی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در جریان این نشست رئیس مرکز بهداشت شمال تهران در مورد حضور و یاری کارشناسان این مرکز برای مطلع سازی و اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اعلام آمادگی کرد.

در حاشیه این ملاقات سمیه حاجوی شهردار منطقه 7 به تشریح اقدامات اجرا شده از سوی این منطقه به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: علاوه بر اطلاع رسانی، آموزش و تجهیز کلیه کارکنان در مورد پیشگیری از ویروس کرونا نظافت و ضدعفونی کلیه فضا های عمومی از سوی نیرو های خدماتی مجهز به ماسک و دستکش به طور مستمر انجام می گردد، همچنین برای رفاه شهروندان مایع ضدعفونی کننده دست در ورودی ساختمان ستادی منطقه قرار داده شده است.

شهردار منطقه 7 در مورد نظافت و ضدعفونی معابر عمومی، یادآور شد: شستشو، نظافت و ضدعفونی سرویس های بهداشتی در بوستان ها و معابر عمومی، هندریل های پله های پل های مکانیزه، انتهاه ها و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، وسایل بازی و تجهیزات ورزشی، مبلمان شهری سطح منطقه و کلیه اماکن اسکان کارگری از دیگر فعالیت هایی است که در دستور کار منطقه 7 نهاده شد.

وی در انتها تاکید نمود: ما در منطقه با استفاده از تمام پتانسیل های موجود در تلاشیم تا بتوانیم برای گذر از این روز های سخت همراه شهروندان باشیم و امیدوارم که در این جهت پیروز باشیم، اما به یاد داشته باشیم رعایت بهداشت شخصی اصولی ترین و مهمترین رکن پیشگیری از شیوع این ویروس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات شهردار منطقه 7 با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات شهردار منطقه 7 با رئیس مرکز بهداشت شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید