رکوردشکنی ستاره محبوب مهدوی کیا در جام اروپایی ، تصویر پا به توپ او را ببینید

به گزارش وبلاگ محمدی، یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آموزشگاه کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.

رکوردشکنی ستاره محبوب مهدوی کیا در جام اروپایی ، تصویر پا به توپ او را ببینید

به گزارش وبلاگ محمدی، پوگون لهستان که شب گذشته میزبان خنت بلژیک در لیگ کنفرانس اروپا بود، فرصتی برای بازیکن 19 ساله این تیم، یادگار رستمی شد تا 30 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان برود.

یادگار از دقیقه 60 که بازی صفر-صفر دنبال می شد وارد بازی شد و با نمایش خوبی که داشت نظرها را به خود جلب کرد تا اولین بازیکن ایرانی باشد که با 19 سال سن، بازی در یک لیگ اروپایی را تجربه می نماید.

رستمی پس از این بازی گفت: از روزهای قبل تر مربی تیم با من صحبت زیادی داشت و از روند تمریناتم بسیار راضی بود. روحیه خوبی داشتم و مانند همواره صبورانه اما با اشتیاق منتظر فرصت بودم تا بتوانم آنچه در توان دارم به کار گیرم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم. همینجا باید بگویم از اینکه کادر فنی تیم این فرصت را به من دادند از آنها بی نهایت متشکرم.

این بازیکن ایرانی ادامه داد: با اینکه بازی را هم بردیم ولی به علت شکست در بازی رفت از این رقابت ها حذف شدیم و این ناراحت کننده است، اما باید این را فراموش کنیم و تمرکز خود را بر بازی های آینده بگذاریم.

لازم به ذکر است پوگون این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه داد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6 بر دو از گردونه لیگ کنفرانس کنار رفت.

نکته جالب اینکه یادگار رستمی بازیکنی است که از آموزشگاه کیا فوتبال خود را شروع نموده و حالا امیدوار است در تیم لهستانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند و بدرخشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "رکوردشکنی ستاره محبوب مهدوی کیا در جام اروپایی ، تصویر پا به توپ او را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی ستاره محبوب مهدوی کیا در جام اروپایی ، تصویر پا به توپ او را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید