شرایط امباپه تغییر کرد؟

به گزارش وبلاگ محمدی، کیلیان امباپه بامداد امروز (یکشنبه) پس از تساوی یک - یک تیمش برابر لانس در هفته سی و چهارم لوشامپیونه و تثبیت دهمین قهرمانی پاری سن ژرمن درباره آینده اش در این تیم صحبت کرد. امباپه که در انتها فصل قراردادش با PSG به انتها می رسد و گفته می گردد که قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد، درباره آخرین شرایط خود گفت: آینده ام؟ هنوز هیچ چیز عوض نشده است، بنابراین در حال حاضر هیچ چیزی ندارم که بگویم.

شرایط امباپه تغییر کرد؟

آخرین اخبار در خصوص آینده امباپه حاکی از آن است که مادر بازیکن ملی پوش فرانسوی، برای مذاکره با قطری ها درباره تمدید احتمالی قرارداد راهی قطر شده است.

امباپه در ادامه درباره هو شدن بازیکنان PSG به وسیله گروهی از هواداران متعصب باشگاه که در دقیقه 75 مسابقه استادیوم را ترک کردند و در جشن قهرمانی هم حضور نداشتند (به علت نارضایتی از عملکرد مدیران و ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا) تأکید کرد: من ناراحت نیستم. آنهایی که می خواستند جشن بگیرند ماندند و جشن گرفتند، آنهایی هم که نمی خواستند، جشن نگرفتند. به میزان کافی طرفدار در استادیوم حضور داشت. تنها گروهی کوچکی از هواداران رفتند که نمی توان رفتار آنها را به پای همه هواداران مان نوشت. استادیوم تقریباً پر بود. ما در رختکن هم برای خودمان یک جشن کوچک برپا کردیم و فقط جای جام قهرمانی خالی بود.

منبع: فرارو

به "شرایط امباپه تغییر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط امباپه تغییر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید