عرضه دو بازی استارفیلد و ردفال به 2023 موکول شد

به گزارش وبلاگ محمدی، کمپانی بتسدا به تازگی اعلام نموده که بازی های مورد انتظار رد فال و استارفیلد، با تاخیر در نیمه اول 2023 منتشر خواهند شد.

عرضه دو بازی استارفیلد و ردفال به 2023 موکول شد

در ادامه بیانیه کامل این کمپانی در خصوص این اتفاق آمده است:

جزئیات و تریلرهایی از گیم پلی که در بیانیه به آن اشاره شد، احتمالا در رویداد ایکس باکس و بتسدا در تاریخ 12 ژوئن 2022 (22 خرداد 1401) به نمایش گذاشته خواهند شد. از طرفی کارگردان استارفیلد یعنی تاد هوارد، در اواخر سال گذشته گفت که نمایش کاملی از بازی برای تابستان 2022 برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است که استارفیلد و ردفال هر دو به طور رسمی در نمایشگاه E3 سال گذشته به طور رسمی معرفی شدند. البته استارفیلد در سال 2018 ساخت آن تایید شده بود و قرار بود در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) یعنی 11 سال پس از عرضه اسکایریم منتشر گردد. بعلاوه تاد هاوارد در نوامبر سال گذشته اعلام نموده بود که بتسدا برای عرضه بازی در تاریخ ذکر شده اطمینان دارد. بازی ردفال نیز برای انتشار در تابستان 2022 برنامه ریزی شده بود. البته با توجه به اینکه اخبار کمی در خصوص بازی به گوش می رسید، تاخیر در عرضه این اثر چندان دور از انتظار نبود.

ردفال در جزیره ای عجیب و غریب جریان دارد و تحت محاصره لشکری از خون آشام ها است که نور خورشید را مسدود نموده و جزیره را از دنیای خارج جدا نموده اند. بازیکنان با تعداد انگشت شماری از بازماندگان در برابر دشمنان شیطانی که شهر را تهدید می نمایند، به دام افتاده اند. آن ها باید نوع شخصیت خود را از فهرست متنوعی که موجود است انتخاب نموده و با کار گروهی در مقابل خون آشام ها قرار گیرند. از طرفی در خصوص استارفیلد جزئیات زیادی در دسترس نیست. دنیا بازی اولین دنیای تازه استودیوی بتسدا در 25 سال اخیر است و خالقان اسکایریم و فال اوت 4 روی آن کار می نمایند. در این بازی نقش آفرینی که در میان ستارگان جریان دارد، قادر خواهید بود تا هر شخصیتی را که می خواهید بسازید و با آن در کهکشان ها کاوش کنید.

بازی های ردفال و استارفیلد برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر خواهند شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه دو بازی استارفیلد و ردفال به 2023 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه دو بازی استارفیلد و ردفال به 2023 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید