قطعی برق در جنوب عراق؛ وزیر برق استعفا کرد

به گزارش وبلاگ محمدی، منابع رسانه ای از استعفای وزیر برق عراق به علت عدم تامین برق مورد احتیاج شهروندان عراقی و موافقت نخست وزیر با این استعفا خبر دادند.

قطعی برق در جنوب عراق؛ وزیر برق استعفا کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ محمدی، بعضی منابع مطلع از استعفای ماجد مهدی حنتوش وزیر برق عراق به علت عدم تامین برق مورد احتیاج شهروندان عراقی در فصل گرما، اطلاع دادند.

پایگاه خبری المسله و المستقله و خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع مطلع از استعفای وزیر برق عراق اطلاع دادند و اظهار داشتند که مصطفی الکاظمی نخست وزیر هم با این استعفا موافقت نموده است و رسما این خبر اعلام خواهد شد.

منابع مطلع می گویند که ماجد مهدی حنتوش دیروز (دوشنبه - 28 ژوئن)، استعفای خود را به نخست وزیر تحویل داده بود.

استعفای وزیر برق عراق در حالی است که شرکت توزیع برق در جنوب عراق، امروز (سه شنبه - 29 ژوئن) از توقف فعالیت کلیه نیروگاه های منطقه ها جنوبی عراق بدون اطلاع از علت آن، اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این شرکت طی بیانیه ای اظهار داشت که یک نقص فنی ناگهانی در شبکه توزیع برق ملی به وجود آمده که به توقف فعالیت نیروگاه های فراوری برق در منطقه جنوبی منجر شده است و کوشش ها برای اطلاع از علت این امر و از سرگیری فعالیت این نیروگاه ها ادامه دارد.

پایگاه خبری السومریه هم اظهار داشت که اداره برق میسان اعلام نموده که قطعی برق، چهار استان ذی قار، بصره، میسان و السماوه را شامل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قطعی برق در جنوب عراق؛ وزیر برق استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی برق در جنوب عراق؛ وزیر برق استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید