مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت، داور داربی باعث ضرر ما شد

به گزارش وبلاگ محمدی، مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید، تیم داوری داربی 95 پایتخت باعث متضرر شدن آبی پوشان در این بازی شد.

مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت، داور داربی باعث ضرر ما شد

به گزارش وبلاگ محمدی، احمد مددی، درباره شرایط داربی 95 پایتخت گفت: من قبل از این که درباره داوری صحبت کنم، درباره چند نکته می خواهم صحبت کنم. من در ابتدای کار، شاهد یک تبعیضی بودم که برای من جای سوال دارد. در جلسه قبل بازی، به ما 20 بلیت VIP اختصاص داده شده بود اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم، 100 نفر تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و مهمانان من هم نتوانستند در صندلی ویژه حضور پیدا نمایند.

او ادامه داد: فضای صندلی ویژه متاثر از تماشاگران پرسپولیس بود و این ما را ناراحت نموده بود. روی صحبت من با کمیته انضباطی است. الان چرا درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان هیچ واکنشی داده نشده است تا شاهد این اتفاقات در داربی باشیم. واقعا رفتار بدی در شادی بعد از گل عیسی آل کثیر وجود داشت. شما رفتاری که آل کثیر بعد از شادی گل مقابل استقلال داشت با لیگ قهرمانان آسیا مقایسه کنید. همچنین فرشاد فرجی گلوی بازیکنان ما را گرفته است و باعث حاشیه شده است. اگر این کمیته تشکیل می شد، بعضی ها در داربی حضور پیدا نمی کردند و این به نفع استقلال می شد.

مددی درباره عملکرد داوری داربی پایتخت اعلام نمود: با احترامی که به جامعه داوری قائل هستم اما بگذارید از قضاوت آقای اکبریان قانع نشوم. چرا برای داربی، داوری که 2 سال پیش قهرمانی را از استقلال گرفت، انتخاب نموده اند. ما با پیروزی در این بازی، می توانستیم در کورس قهرمانی باشیم اما آقای اکبریان این فرصت را از ما گرفت. اگر این پنالتی از ما گرفته می شد، ممکن بود اتفاقات دیگری رقم بخورد. سرمربی و بازیکنان از همه وجود خود مایه گذاشتند اما تیم داوری باعث شد استقلال متضرر گردد.

مدیرعامل استقلال همچنین درباره توئیت حاشیه ساز وزیر ارتباطات، گفت: ما از این رفتار واقعا متاسف هستیم. من توصیه می کنم هر عزیزی در هر صندلیی که هست، {شأن}آن صندلی را حفظ کند. وزیر می تواند طرفدار هر تیمی باشد اما نمی تواند به لوگوی استقلال توهین کند. این لوگو، برای 35 میلیون طرفدار است. وزیر نباید کاری کند که باعث ناراحتی میلیون ها طرفدار گردد. برای ستاره ها خیلی زحمت کشیده شده است.

مددی اضافه کرد: من در بازی رفت داربی بلیت خودم را به همکارم دادم تا او به ورزشگاه برود اما در بازی رفت هم تعداد تماشاگر استقلالی ها 5 نفر بود و تعداد تیم حریف، 250 نفر بود. در جلسه ای که این موارد تشریح می گردد، آیا عدالت برقرار می گردد؟ آن چیزی که من در صندلی ویژه دیدم، این بود که ما 5 نفر استقلالی بودیم و حدود 50 نفر پرسپولیس بودند. آن فردی که در ورزشگاه بود و در کنار مدیرعامل های استقلال و پرسپولیس بود، چطور به خودش اجازه داد، در آن صندلی توهین کند؟ من در اواسط نیمه دوم، این قدر تیکه پرانی شنیده بودم که می خواستم از جمع خارج شوم.

او درباره اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری بازی آبی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان، اعلام نمود: ما به تاریخ و ساعت این بازی اعتراض داشتیم. اگر طبق روال نگاه کنید، این بازی باید بعد از بازی با پدیده برگزار گردد و تا این لحظه پاسخی از سوی سازمان لیگ دریافت ننموده ایم و امیدوارم در این خصوص عدالت برقرار گردد.

مددی درباره دستیار جدید فرهاد مجیدی نیز گفت: اقدامات در حال اجرا است و پس از انجام فرایندهای اداری، کارهایش انجام خواهد شد. مشاوری که برای سرمربی می آوریم، قرار نیست روی نیمکت بنشیند و اسمش در سازمان لیگ ثبت نمی گردد. ایشان تمرینات را زیر نظر سرمربی پیگیری می نماید و به عنوان مشاور آقای مجیدی فعالیت خواهد نمود.

مدیرعامل استقلال درباره شرایط پزشک جدید تیم استقلال نیز اعلام نمود: ایشان پزشک تیم ملی امید بودند و مدارک پزشکی و تخصصی لازم را دارند و از نگاه ما ایشان هیچ مسئله ای ندارند. من تصور می کنم مشکل حل شده باشد.

او در واکنش به صدایی که گفته می شد از سوی کادر فنی استقلال است و بازیکن استقلال را تشویق به زدن بازیکن پرسپولیس می نماید، گفت: من تصور نمی کنم این صدا برای کادر فنی استقلال باشد اما ما یک کلمه زشت از کادر فنی پرسپولیس شنیدیم و می خواستیم شکایت کنیم اما از شکایت خود صرف نظر کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت، داور داربی باعث ضرر ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت، داور داربی باعث ضرر ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید