موافقت فیفا با زمان بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، زمان دیدارهای تیم ملی تعیین شد

به گزارش وبلاگ محمدی، روزنامه قطری الوطن از موافقت فیفا با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا، درخصوص تاریخ دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 در قاره کهن اطلاع داد.

موافقت فیفا با زمان بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، زمان دیدارهای تیم ملی تعیین شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ محمدی، روزنامه الوطن قطر از موافقت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با تاریخ های پیشنهادی AFC، به منظور برگزاری ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا در سال 2023 اطلاع داد.

بر اساس اعلام فیفا، در نشست ویدیویی که پیرامون شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا برگزار گشت، با تمدید مدت فیفادی در تاریخ ژوئن سال 2021 به مدت یک هفته موافقت شد تا به جای دو بازی در این مقطع، چهار ملاقات برگزار گردد. فیفا همچنین با برگزاری مرحله سرانجامی دور مقدماتی رقابت های جام جهانی در ماه ژوئن سال 2022 موافقت کرد؛ در حالی که قرار بود این مسابقات در ماه مارس برگزار گردد.

بر این اساس، دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا با حضور 12 تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه، دو بازی در ماه های مارس (نیمه سرانجامی اسفند 99 تا اوایل فروردین 1400)، چهار مسابقه در ژوئن (نیمه سرانجامی خرداد تا اوایل تیر)، در ماه های سپتامبر و اکتبر (اواسط شهریور تا ابتدای آبان) هر کدام یک مسابقه و دو بازی هم در ماه نوامبر(میانه آبان تا اوایل آذر) سال 2021 برگزار می گردد. همچنین چهار هفته به جامانده از مسابقات مرحله فعلی مقدماتی جام جهانی در ماه های اکتبر و نوامبر (آبان و آذر) امسال برگزار گشته و به سرانجام می رسد.

به گزارش وبلاگ محمدی، تیم ملی فوتبال ایران در صندلی سوم گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی 2022 واقع شده است و برای صعود به مرحله سرانجامی دور انتخابی، باید در رده های اول یا دوم گروه قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موافقت فیفا با زمان بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، زمان دیدارهای تیم ملی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت فیفا با زمان بندی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، زمان دیدارهای تیم ملی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید