نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی پرگل ناگویا و پوهانگ

به گزارش وبلاگ محمدی، دیدارهای گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و در آخر ناگویا و گامبا اوزاکا در صدر جدول قرار گرفتند.

نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی پرگل ناگویا و پوهانگ

به گزارش وبلاگ محمدی، ملاقاتهای گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا امروز (هفتم تیر) برگزار گردید که نتایج این ملاقاتها به توضیح زیر است:

گروه G

راچابوری 0 - 4 ناگویا گرامپوس

ملاقات تیم های فوتبال راتچابوری تایلند و ناگویا گرامپوس ژاپن از ساعت 14:30 برگزار گردید که این بازی در نهایت با نتیچه چهار بر صفر به سود ناگویا به سرانجام رسید.گل های این بازی را یاماساکی (سه گل) و مانابو سایتو به ثمر رساندند.

پوهانگ استیلرز 4 - 1 جوهور دارالتعظیم

ملاقات تیم های پوهانگ استیلرز کره جنوبی و جوهور دارالتعظیم مالزی که از ساعت 18:30 شروع شده بود در نهایت با نتیجه چهر بر یک به سود پوهانگ به سرانجام رسید.

با این نتایج ناگویا با 9 امتیاز در صدر نهاده شد، پوهانگ با شش امتیاز در رده دوم نهاده شد، جوهور با سه امتیاز سوم شد و راچابوری بدون امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

گروه H

چیانگرای 1 - 0 تامپینس روورز

ملاقات تیم های چیانگرای تایلند و تامپینس روورز سنگاپور که از ساعت 18:30 شروع شده بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود چیانگرای به سرانجام رسید. تک گل این بازی را تیاتراکوا در دقیقه 87 به ثمر رسید.

گامبا اوزاکا 2 - 2 چونبوک موتورز

ملاقات تیم های گامبا اوزاکا ژاپن و چونبوک موتورز کره جنوبی که از ساعت 20:30 شروع شده بود در نهایت با تساوی دو بر دو به سرانجام رسید. دو گل گامبا اوزاکا را پاتریک به ثمر رساند و گلزنان چونبوک در این مسابقه ایلیوتسنکو و کونیموتو بودند.

با این نتایج گامبا و چونبوک با چهار امتیاز در رده اول و دوم نهاده شدند، چیانگرای با سه امتیاز سوم شد و تامپینس روورز بدون امتیاز در رده آخر نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی پرگل ناگویا و پوهانگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج گروه G و H لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی پرگل ناگویا و پوهانگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید