هواپیمایی آلیتالیا ، نهایت آرامش در پرواز

به گزارش وبلاگ محمدی، تاریخچه هواپیمایی آلیتالیا

شرکت هواپیمایی آلیتالیا(Alitalia Airline) بزرگترین ایرلاین ایتالیا و حامل پرچم این کشور است. آلیتالیا که به معنای بال های ایتالیا است از سال 1999 فعالیت خود را شروع نموده اما پس از گذشت چند سال از تاسیس برای مدتی منحل شد. پس از آن دولت ایتالیا و چند سازمان دیگر برای ادامه فعالیت این شرکت هواپیمایی اقدام به سرمایه گذاری در آن کردند. اما سال 2006 دولت ایتالیا دیگر قادر به پشتیبانی از آن نبود و اتحادیه اروپا نیز سرمایه گذاری تازه در این شرکت هواپیمایی را ممنوع نمود که درنهایت منجر به ورشکسته شدن آلیتالیا شد.

هواپیمایی آلیتالیا ، نهایت آرامش در پرواز

دو سال بعد عده ای از سرمایه گذاران ایتالیا در سال 2008 کنسرسیوم Compagnia Aerea Italiana را برای یاری به خرید و فعالیت مجدد شرکت آلیتالیا تاسیس کردند که باعث شد تا در همان سال فعالیت شرکت هواپیمایی آلیتالیا آغاز گردد. سال 2014 نیز سهامداران آلیتالیا با شرکت هواپیمایی الاتحاد قراردادی را امضا کردند که طبق قرارداد، از آن پس 49٪ سود این شرکت به هواپیمایی الاتحاد تعلق می گیرد.

ناوگان هوایی هواپیمایی آلیتالیا

هواپیمایی آلیتالیا با داشتن بیش از صد فروند هواپیمای غول پیکر مانند بوئینگ 777، ایرباس A330، هواپیماهای میانه مانند ایرباس A321، ایرباس A320، ایرباس A319 و هواپیماهای کوچک مقیاس مانند امبرائر 190 و امبرائر 175 یکی از کارآمدترین و بهترین ناوگان هوایی را در سطح جهانی دارد.

پروازهای هواپیمایی آلیتالیا

شرکت هواپیمایی آلیتالیا سال 2017 حدود 21.3 میلیون مسافر را در سراسر جهان جا به جا نموده است. این ایرلاین با 3,300 پرواز هفتگی 74 شهر را تحت پوشش خود قرار داده است که از این شهرها، 24 مقصد داخلی و 50 مقصد خارجی است.

قطب های هواپیمایی آلیتالیا

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی آلیتالیا در فرودگاه چمپینو و قطب اصلی آن در فرودگاه لئوناردو داوینچی-فیومیچینو شهر رم و قطب های دوم آن در فرودگاه های لینیت و میلانو مالپنسا شهر میلان قرار گرفته است.

کلاس های پروازی هواپیمایی آلیتالیا

شرکت هواپیمایی آلیتالیا در چهار کلاس پروازی به مسافران خود خدمات ارائه می دهد.

مگنیفیکا کلاس (فرست کلاس)

در این کلاس پروازی صندلی های راحت و بزرگ با امکان تبدیل شدن به تخت خواب، فیلم و موسیقی، منوی غذایی و نوشیدنی های متنوع از جمله امکاناتی است که برای آرامش و آسایش مسافرین در نظر گرفته شده است.

بیزینس کلاس

در کلاس بیزینس نسبت به دو کلاس پرمیوم اکونومی و اکونومی امکان حمل بار بیشتری وجود دارد، منوی غذاها و نوشیدنی ها متنوع تر و کیفیت سرویس پذیرایی بهتر است و صندلی های راحتی که تختخواب شو هم هستند از دیگر امکانات این کلاس پروازی است.

پرمیوم اکونومی کلاس

تنها فرق این کلاس پروازی با کلاس پروازی اکونومی این است که، صندلی های بسیار راحت تری نسبت به آن دارد.

اکونومی کلاس

در کلاس پروازی اکونومی مسافران با توجه به اندازه زمان مبدا تا مقصد، نوشیدنی، خوراکی و یا وعده غذایی کامل به صورت رایگان دریافت می نمایند و در برخی از هواپیماهای آلیتالیا، هر یک از صندلی های این کلاس پروازی یک مانیتور جدا برای نشان دادن برنامه های مختلف برای هر مسافر دارد.

خرید بلیط آلیتالیا

خرید بلیط هواپیما آلیتالیا نیز همانند بلیط دیگر ایرلاین ها، در وبلاگ محمدی فراهم شده است و شما تنها کافی است به صفحه ایرلاین آلیتالیا مراجعه کنید و پرواز مورد نظر خود را جستجو کنید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط آلیتالیا در وبلاگ محمدی حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد و بدون هیچ دغدغه ای می توانید بلیط پروازهای آلیتالیا از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در جهان را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین بخرید.

منبع: فلای تودی

به "هواپیمایی آلیتالیا ، نهایت آرامش در پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی آلیتالیا ، نهایت آرامش در پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید