چلسی در آستانه انصراف؛ تردید منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید، سوپرلیگ اروپا در حال فروپاشی

به گزارش وبلاگ محمدی، تهدیدات یوفا و واکنش منفی طرفداران، چلسی را از شرکت در سوپرلیگ اروپا منصرف نموده است و مدیران منچسترسیتی را برای حضور در این رقابت ها دچار تردید نموده است.

چلسی در آستانه انصراف؛ تردید منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید، سوپرلیگ اروپا در حال فروپاشی

به گزارش وبلاگ محمدی و به نقل از گاردین، در پی اعتراضات گسترده یکی دو روز اخیر طرفداران چلسی به حضور این تیم در سوپرلیگ اروپا اکنون به نظر می رسد که این باشگاه از موافقت با حضور در این تورنمنت پشیمان شده است.

پس از آنکه اتحادیه فوتبال اروپا 12 عضو دائمی سوپرلیگ اروپا را به محرومیت از شرکت در تمامی رقابت های یوفا و بازیکنان شان را به محرومیت از حضور در همه مسابقات حتی در رده ملی تهدید کرد، دیروز و امروز نیز طرفداران بعضی از این 12 تیم اعتراض خود را به این موضوع نشان دادند، در این میان اعتراض طرفداران چلسی گسترده تر بود و صدها تن از آنها در اطراف استادیوم استمفوردبریج گرد هم آمدند و با سر دادن شعار و نمایش پلاکاردهایی در انتقاد از تصمیم تیم محبوب شان، از رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه خواستند که با اتخاذ تصمیمی درست، انصراف آبی های لندن از شرکت در سوپرلیگ اروپا را اعلام کند.

ظاهراً شدت اعتراضات آن قدر بوده است که پتر چک سنگربان باسابقه و مدیر ورزشی چلسی دست به کار شده است تا طرفداران ناراضی و خشمگین را به آرامش دعوت کند. اعتراض ها به تصمیم باشگاه چلسی در حالی است که این تیم امشب در آخرین بازی هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم برایتون می رود.

سایت تاک اسپورت نوشت که باشگاه چلسی با مشاهده واکنش طرفدارانش تصمیم گرفته است که به درخواست آنها جامه عمل بپوشاند و به همین دلیل هم این باشگاه در آستانه اعلام کتبی انصراف خود از شرکت در سوپرلیگ واقع شده است.

چلسی تنها تیم انگلیسی نبوده است که ظاهراً از موافقت با حضور در سوپرلیگ پشیمان شده است چرا که طبق گزارش گاردین منچسترسیتی هم پس از روبرو شدن با فشار شدید و تهدید سازمان هایی مانند یوفا و فیفا تصمیم به انجام چنین کاری گرفته است. پس از آنکه پپ گواردیولا، سرمربی سیتی همچون همتای آلمانی اش در لیورپول یعنی یورگن کلوپ نسبت به تشکیل سوپرلیگ معترض شد و آن را ضدورزش دانست، به نظر می رسد که مالکان اماراتی سیتی هم تصمیم به کناره گیری از سوپرلیگ گرفته اند. گفته می گردد که تصمیم آنها برای انصراف از سوپرلیگ هنوز مانند چلسی قطعی نیست اما این باشگاه هم برای ماندن یا نماندن در این تورنمنت به شدت دچار تردید شده است.

در همین حال از اسپانیا خبر می رسد که بارسلونا و اتلتیکومادرید هم همچون سیتی دچار تردید شده اند به خصوص بارسلونا که بدون دریافت تأیید نهایی از اعضای مجمع این باشگاه حاضر به شرکت در سوپرلیگ نخواهد شد. طبق گزارش شبکه TV3 کاتالونیا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تا زمانی که از تمامی اعضای مجمع مجوز نگیرد، قصد ندارد حضور این تیم در سوپرلیگ را به صورت قطعی تأیید کند.

به این ترتیب به نظر می رسد که ارکان سوپرلیگ اروپا کمتر از 48 ساعت پس از شکل گیری آن به طور جدی به لرزه افتاده است به طوری که سایت تاک اسپورت صریحاً مدعی شده است که باید داستان برگزاری سوپرلیگ را تمام شده دانست. این سایت همچنین نوشته است که تمامی 12 باشگاهی که پیش از این موافقت خود را برای حضور در سوپرلیگ اروپا اعلام نموده بودند امشب (سه شنبه) جلسه ای تشکیل خواهند داد تا یک بار دیگر از موضع قطعی و نهایی یکدیگر برای حضور در این رقابت ها آگاه شوند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چلسی در آستانه انصراف؛ تردید منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید، سوپرلیگ اروپا در حال فروپاشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی در آستانه انصراف؛ تردید منچسترسیتی، بارسلونا و اتلتیکومادرید، سوپرلیگ اروپا در حال فروپاشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید