چگونه لوستر پذیرایی را انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ محمدی، وجود نور در هر فضایی از خانه لازم است و هرچه استفاده از نور در خانه بیشتر باشد آرامش و زیبایی بیشتری به خانه می بخشد.

چگونه لوستر پذیرایی را انتخاب کنیم؟

لوستر پذیرایی

از مهم ترین وسایل منزل که تاثیر فوق العاده ای در دکوراسیون داخلی دارد لوستر است. لوسترها در سال های اخیر از نظر طراحی تنوع زیادی پیدا نموده اند. در ادامه این نوشتار از وبلاگ محمدی نکاتی در ارتباط با انتخاب مناسب ترین لوستر برای پذیرایی را آنالیز خواهیم کرد.

حباب لوستر

در خصوص حباب لوستر باید توجه داشته باشید که حباب شفاف چراغ ها از جنس شیشه، روشنایی بیشتری را ایجاد می نماید. در مقابل حباب هایی با شیشه های کدر روشنایی دلپذیرتری را به وجود می آورند.

مدل لوستر پذیرایی

پذیرایی یکی از مکان های مهم در هر منزل است و طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه داشته باشید که هر مدلی برای پذیرایی مناسب نیست و لوستری که استفاده می گردد باید کاملا متناسب با دکوراسیون خانه باشد.

پذیرایی با ابعاد کوچک

اگر فضای پذیرایی کوچک است بهتر است لوسترهایی را انتخاب کنید که شاخه ها و چراغ های کمتری دارند. ممکن است لوستری با شاخه زیاد را انتخاب کنید و بعد به خاطر کوچک بودن فضای پذیرایی مجبور شوید بعضی از چراغ ها یا شاخه ها را باز کنید در این صورت نمای لوستر پذیرایی نامطلوب می گردد.

انتخاب لوستری متناسب با ارتفاع سقف

اگر سقف پذیرایی بلند نیست بهتر است که از انتخاب مدل لوستر بلند صرف نظر کنید. این لوسترها اگر در سقف های کوتاه نصب شوند سقف را کوتاه تر نشان می دهند. می توایند از انواع لوسترهای سقفی و کم ارتفاع برای سقف های کوتاه بهره ببرید و در فضای دیگری از پذیرایی یک چراغ دیوارکوب یا آباژور هماهنگ با طراحی لوستر قرار دهید. اما اگر سقف پذیرایی بلند است می توانید سراغ لوسترهای آویز چند طبقه و بلند بروید.

مدل لوستر متناسب با دکوراسیون داخلی

اگر دکوراسیون داخلی پذیرایی کلاسیک است، بهترین ایده برای انتخاب لوسترهای کریستالی با طرح های کلاسیک است. این مدل لوسترها قطعه های مبلمان کلاسیک را به یک میزان روشن نشان می دهند. لوسترهایی که روی میز ناهارخوری نصب می شوند بهتر است آویز و بلند باشند تا همه فضای میز را روشن نمایند.

انتخاب رنگ لوستر

علاوه بر مدل رنگ لوستر نیز در زیبایی و جذابیت دکوراسیون پذیرایی تاثیرگذار است. انتخاب رنگ های جدید که با چند نوع دکوراسیون داخلی مختلف مطابقت دارند می توانند بهترین ایده برای انتخاب لوستر باشند.

همچنین رنگ چراغ های موجود و نحوه نورپردازی لوستر از اهمیت زیادی برخوردار است. چراغ های آفتابی و مهتابی با رنگ های متفاوت بهترین مدل ها به شمار می فرایند. این چراغ ها با رنگ های متنوعی که دارند چشم را اذیت نمی نمایند و دکوراسیون پذیرایی را شیک و زیبا می سازند.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با نکات دکوراسیون مطلب نورپردازی سالن پذیرایی را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه لوستر پذیرایی را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه لوستر پذیرایی را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید