گل محمدی: بیرانوند تا سرانجام لیگ باید بماند

به گزارش وبلاگ محمدی، یحیی گل محمدی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط بازیکنان بعد از آغاز مجدد تمرینات گفت: دو هفته است که تمرینات را آغاز نموده ایم و بیشتر در بخش های بدنی و هوازی در قالب تاکتیک با بازیکنان کار نموده ایم. سعی کردیم که بازیکنان زودتر به شرایط بازی برسند، چرا که زمان زیادی تا آغاز مسابقات نداریم. در مجموع در این دو هفته خوب تمرین نموده اند. هفته پیش یک بازی درون تیمی داشتیم و دیروز هم با سایپا بازی کردیم. تا اینجا همه چیز خوب بوده و از کوشش و انگیزه بازیکنان راضی هستم.

گل محمدی: بیرانوند تا سرانجام لیگ باید بماند

وی ادامه داد: چند مشکل هم داشته ایم. از جمله اینکه بشار رسن و اوساگونا هنوز به تمرینات برنگشته اند و رادوشویچ هم دیر به تمرینات برگشت. یکی دو مصدوم هم در تمرینات داشته ایم. ضمن اینکه در آغاز بازی ها هم بازیکن محروم داریم. به همین خاطر نگران این مسائل در آغاز لیگ هستم و امیدوارم باشگاه مسائل بازگشت خارجی ها را رفع کند.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از عملکرد بازیکنان در بازی با سایپا گفت: در مجموع این بازی ها به ما یاری می نماید که به آمادگی بیشتری برسیم. تقریبا سه ماهی بود عملکرد بازیکنان را در زمین ندیده بودیم و آخرین مسابقه ما همان بازی با شهر خودرو بود. از این بابت واقعاً خشنود بودم که دوباره فوتبال هست و جریان دارد. عملکرد بازیکنان هم خوب بود هر چند هنوز تا رسیدن به آمادگی و هماهنگی کامل فاصله دارند.

سرمربی پرسپولیس درباره ناهماهنگی در تشخیص ابتلای اعضای تیم ها به کرونا و لزوم تست گیری واحد از تیم های لیگ، بیان کرد: من در این مسائل زیاد تخصص ندارم. اگر قرار باشد یک آزمایشگاه واحد باشد که همه تست ها را بگیرد خیلی سخت خواهد بود و برای تیم های شهرستانی هم هماهنگی اش سخت است و به نظر من شدنی نیست. الان گفته می شود برخی از بازیکنان به کرونا مبتلا شده اند که به نظر من این اتفاق به قبل از آغاز تمرینات برمی شود. از این بابت خشنودیم که آغاز تمرینات و همینطور رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی به باشگاه ها باعث شد شرایط ابتلای مربیان و بازیکنان و سایر اعضای تیم ها معین شود و در نهایت این چند نفر از تیم ها و جامعه جدا شدند. این اتفاق به همه تیم ها یاری کرد و در واقع آغاز تمرینات باعث شد شرایط کرونا در فوتبال معین و کنترل آن راحت تر شود. به نظر من پروتکل های بهداشتی می توانند خیلی به ادامه لیگ یاری نمایند. باید همکاری خوبی از طرف فدراسیون و باشگاه ها در این زمینه انجام شود.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند باید چند روز دیگر برای حضور در تست های پزشکی تیم جدیدش به بلژیک برود، گفت: این اتفاق نباید بیشتر از 48 ساعت طول بکشد. فکر نمی کنم خیلی لازم باشد که علیرضا قبل از آغاز مسابقات بلژیک به این کشور برود و به نظرم بعد از انتها لیگ ما هم می تواند برود و تست هایش را انجام دهد. من به باشگاه هم گفته ام مخالف رفتن بیرانوند برای تست هستم و همانطور که فیفا هم اعلام نموده او تا آخر فصل بازیکن تیم ماست و باید تا انتها لیگ ما را همراهی کند.

منبع: فرارو

به "گل محمدی: بیرانوند تا سرانجام لیگ باید بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بیرانوند تا سرانجام لیگ باید بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید