اخبار مجلس

افزایش قیمت نان صحت دارد؟

به گزارش خبرنگاران، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و معاون وزیر جهاد کشاورزی در مصاحبه با خبرنگار مهر مطالب مطرح شده درباره کمبود نان در برخی استان های کشور و مشکل در فرایند توزیع آرد را رد کرد و گفت: این مباحث صحت ندارد.

28 خرداد 1401

پرسپولیس به عدم حضور هواداران معترض شد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و هوادار از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، امروز (یکشنبه) به ریاست امیر حسین روشنک در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار گشت.

27 خرداد 1401

اجازه مجلس برای هزینه کرد شرکت های دولتی از سهم اوراق اقتصادی خود جهت اجرای طرح های زیست محیطی

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس اجازه دادند شرکت های دولتی برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی،اقتصادی، اقتصادی و زیست محیطی اوراق اقتصادی اسلامی منتشر شده را تا سقف صد هزار میلیارد تومان به مصرف برسانند.

13 اردیبهشت 1401

میرکاظمی: ارزش پول ملی در بودجه 1401 کاهش نخواهد یافت

از سازمان برنامه و بودجه مسعود میرکاظمی در جلسه تبیین رویکرد های تدوین لایحه بودجه سال 1401، که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون مالی مجلس تشکیل شد، گفت: هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب، هم برنامه های ریاست جمهوری و هم اسناد بالادستی بر تغییرات اساسی در ساختار...

25 آبان 1400

پیغام تبریک دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا

دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا به وسیله دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) سپاه، پیغام تبریک صادر کرد.

2 مرداد 1400

عدم توقیف خودرو با خلافی 3 میلیون تومان به بالا ، تکلیف سفرهای نوروزی چه شد؟

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد چگونگی تردد به شهرهای کرونایی، آخرین آمار جریمه های صادرشده و عدم توقیف خودرو با جریمه بیش از 3 میلیون تومان در طرح نوروزی اطلاع داد.

21 فروردین 1400

آنالیز بودجه 1400 هنوز ادامه دارد

سخنگوی شورای نگهبان نوشت: کار آنالیز بودجه 1400 هنوز در شورای نگهبان ادامه دارد و به سرانجام نرسیده است.

16 فروردین 1400

واکنش نمایندگان به سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز راهور

برخی نمایندگان مجلس نسبت به اخبار منتشره در مورد برخورد یک نماینده مجلس با مأمور راهور واکنش نشان دادند؛ از دفاع و وعده پیگیری و برخورد گرفته تا درخواست استعفای نماینده متخلف.

9 اسفند 1399

جزئیات آخرین پیشنهادها برای افزایش حقوق کارمندان

خبرنگاران : کمیسیون اجتماعی مجلس پیشنهادی را تصویب کرد که براساس آن در صورت تایید کمیسیون تلفیق و تصویب آن در صحن علنی مجلس افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده به صورت پلکانی اعمال گردد.

6 بهمن 1399

جزییات حقوق کارمندان دولت و کارگران در سال 1400

خبرنگاران- سخنگوی دولت گفت: افزایش 25 درصدی حقوق کارمندان براساس پیش بینی تورم سال آینده توسط بانک مرکزی انجام شده است.

15 دی 1399

چالش های پیش رو در انتشار دیتابیس بیماران کرونایی

قراردادن اطلاعات بیماران مبتلا به کرونا در اختیار پلتفرم های خدماتی مانند تاکسی های اینترنتی و فروش بلیط با انتقاداتی از جمله نقض حریم خصوصی و دسترسی به پرونده پزشکی افراد روبرو شده است.

19 آذر 1399

اما و اگرهای انتشار دیتابیس بیماران کرونایی

به گزارش خبرنگاران، به تازگی امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در توئیتی از شروع به کار سرویسی مبتنی بر دولت الکترونیک با همکاری وزارت بهداشت خبر داده که مطابق با آن مبتلایان کرونا امکان استفاده از اتوبوس بین شهری، تاکسی های اینترنتی، قطار و هواپیما و...

17 آذر 1399

مجوز اردوها و تمرینات ورزشکاران در هیچ رشته ای لغو نشده است

فرهاد مرادی دبیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص چرایی این مسئله و اینکه در چه شرایطی پیگیری تمرینات و اردوی ورزشکاران به خاطر کرونا لغو می گردد؟، شرح داد.

27 آبان 1399

خبرنگاران سندرز: سیستم بهداشتی آمریکا هر روز بی رحم تر می گردد

تهران- خبرنگاران- برنی سندرز با انتقاد از نحوه خروج شهروندان از زیرمجموعه های بیمه درمانی نوشت: سیستم بهداشتی ناکارآمد آمریکا هر روز بدتر و بی رحم تر می گردد.

3 مهر 1399

خروج عربستان از شرایط فوق العاده ،از سرگیری زندگی عادی

عربستان امروز (سه شنبه) بازگشت اوضاع به روال عادی و بازگشایی مساجد برای برپایی نماز جماعت را خاطرنشان کرد. دولت عربستان زمان های منع آمد و شد طی روزهای آینده را تغییر می دهد. این اقدام قبل از لغو کامل منع آمد و شد در تمام مناطق به جز مکه از ابتدای 21 ژوئن...

15 مرداد 1399

لاریجانی: به دانشگاه برمی گردم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم در زمینه گام دوم انقلاب تلاش خوبی داشته است، گفت: مجلس پایگاه اصلی مردم سالاری و دموکراسی است و هرچه پشتوانه مردمی آن قوی تر باشد، مجلس نماینده واقعی مردم است.

2 مرداد 1399

انور ابراهیم رهبر مخالفان دولت مالزی شد

شورای ریاستی ائتلاف سیاسی موسوم به پاکاتان هاراپان (ائتلاف امید) در مالزی با معرفی انور ابراهیم (نماینده مجلس نمایندگان) به عنوان رهبر مخالفان دولت در مجلس این کشور موافقت کرد.

16 تیر 1399

خبرنگاران المان های شهری سلسله متناسب با نماد و هویت شهر نصب شوند

خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار سلسله گفت: در نصب المان های شهری به بافت بومی و فرهنگی شهر توجه و از المان هایی استفاده کنند که متناسب با فرهنگ و گذشته این دیار باشد.

10 تیر 1399

ماه ژوئن؛ شروع مذاکره برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق

مهر نوشت: سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از مذاکرات بغداد- واشنگتن برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق در ماه ژوئن اطلاع داد.

4 تیر 1399

سومین مقام کابینه ژاپن به کرونا مبتلا شد، انتقاد پلوسی از تدابیر ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از دستورالعمل های رئیس جمهور این کشور درباره ویروس جدید کرونا انتقاد کرده و از ژاپن نیز خبر می رسد که سومین مقام کابینه این کشور به این بیماری مبتلا شد.

22 خرداد 1399
تعداد: (21)