آپارات، از لایو پلاس رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ محمدی، سرویس جدید آپارات به نام لایو پلاس با امکان پخش زنده انحصاری روی دامنه های دلخواه کاربر، رونمایی شد.

آپارات، از لایو پلاس رونمایی کرد

به گزارش روابط عمومی آپارات، همزمان با موفقیت ها و تحولات پی در پی آپارات و رسیدن به رتبه 50 در الکسا، از سرویس جدید این سایت با نام لایو پلاس در زمینه پخش زنده رونمایی شد و از 14 بهمن ماه در دسترس عموم نهاده شد.

سرویس لایو پلاس در دو سطح پایه و حرفه ای طراحی شده است. از قابلیت های طرح پایه می توان به امکان محدودسازی تماشای پخش زنده فقط به وسیله دامنه های دلخواه، امکان شخصی سازی امکانات Player، امکان حذف نمایش تعداد بیننده همزمان و تعداد بازدید کل از روی کانال و تاخیر حداقلی پخش زنده (5 ثانیه) نام برد.

در طرح حرفه ای نیز علاوه بر این امکانات، امکان استفاده از سرویس پخش زنده بدون لوگوی آپارات (White Label)، امکان درج لوگوی دلخواه و تغییر رنگ Player و پشتیبانی اختصاصی نیز اضافه شده است.

سرویس عمومی پخش زنده آپارات که از سال 96 فعالیت خود را شروع نموده است به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران واقع شده است و در این بخش آپارات خدمات پخش با کیفیت HD، بحث و گفتگو به وسیله گفتگوی متنی، امکان فروش بلیت، تماشاگران نامحدود و پهنای باند مصرفی نامحدود را به کاربران ارائه می دهد.

همچنین این سرویس بر روی همه دستگاه ها و مرورگرها سازگاری دارد و کیفیت پخش با سرعت و کیفیت اینترنت کاربر همسان سازی خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

به "آپارات، از لایو پلاس رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارات، از لایو پلاس رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید