طراحی گرافیکی و چاپ

فروید به هنگام مرگ به چه می اندیشید؟

فروید که در جنگ دوم جهانی 83 ساله و درگیر بیماری سرطان بوده، در دهمین روز جنگ دست به خودکشی می زند. چراکه تبعات جنگ و اسارت خواهرانش به دست نازی ها و همینطور سرطان پیشرفته اش، آنچنان تاثیری بر او می گذارد که دیگر توان زنده ماندن ندارد؛ بنابراین به یاری...

10 اسفند 1401

FMC T5 با ضعیف ترین موتور 1، 5 لیتری توربو دانگ فنگ در ایران به فروش می رسد

FMC T5 فردا موتورز یک میلیارد و 159 میلیون تومان در ایران قیمت دارد. خریداران این مبلغ را برای مالکیت خودرویی پرداخت می نمایند که دانگ فنگ در سال 2018 به بازار عرضه می کرد. اکنون چینی ها می توانند نمونه فیس لیفت این خودرو را در کشورشان خریداری نمایند. اما فردا...

13 آذر 1401

تولیدات مکتوب ما در حوزه تنظیم گری فضای مجازی خیلی محدود است

برنامه گفت وگوی فرهنگی به مناسبت هفته کتاب با موضوع نقد و بررسی آثار مکتوب در حوزه تنظیم گری در فضای مجازی از رادیو گفتگو پخش شد.

29 آبان 1401

استفاده از خاک مریخ برای چاپ سه بعدی

در تحقیقات تازه فضانوردان دریافتند می توان از خاک مریخ برای چاپ سه بعدی در این سیاره استفاده کرد، این یافته ها برای ماموریت های انسانی یک موهبت محسوب می شود.

31 شهریور 1401

کشف یک گیاه گوشتخوار نو و عجیب در اندونزی

گیاهان گوشتخوار، به خودی خود موجودات عجیبی هستند، زیرا غذای خود را از طریق شکار برخی جانوران کوچک مانند حشرات تأمین می کنند. اما این گیاهان هنوز به طور کامل برای ما شناخته نشده اند و دانشمندان تلاش دارند تا بیشتر و بیشتر درباره آن ها بدانند. در جدیدترین...

1 مرداد 1401

قلب فروزان مترسک منتشر شد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، داستان تخیلی قلب فروزان مترسک به تصویرگری افسانه صانعی برای گروه سنی ب به چاپ رسیده است.

18 خرداد 1401

جهانی مُد و فَشن در جهان های مجازی!

جهان های مجازی از واقعیت افزوده گرفته تا جهانهای پیشرفته تری مانند متاورس روز به روز در حال توسعه و توسعه هستند و صنعت مد نیز از این عرصه دور نمانده و پای لباس های دیجیتال به این پلتفرم ها باز شده است.

6 خرداد 1401

آیین اختتامیه چهار راه نیمه اسفند برگزار می گردد

تهران (پانا) - ایوب آقاخانی، طراح و دبیر دومین مسابقه سراسری نمایشنامه نویسی اقتباسی چهار راه خاطرنشان کرد که اختتامیه این رویداد 14 تا 16 اسفندماه برگزار می گردد و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

3 خرداد 1401

عذر خواهی مدیرعامل باشگاه استقلال از خبرنگاران

مصطفی آجرلو بابت بی احترامی به لوگوی خبرنگاران از این خبرگزاری عذرخواهی کرد.

2 اردیبهشت 1401

هِناس فیلمی ملتهب در ژانر بیوگرافی، فیلم

تهران (پانا) - همزمان با انتشار لحظاتی از فیلم سینمایی هِناس، لوگوی این فیلم رونمایی شد.

31 فروردین 1401

ارائه روشی نوین برای بهبود رگ زایی با استفاده از هیدروژل

به گزارش خبرنگاران، تحریک موضعی رگ زایی رویکرد جذابی برای ترمیم بافت های دچار ایسکمی (آسیبی که بر اثر کمبود یا اختلال در تأمین اکسیژن ایجاد می گردد) و صدمه دیده است. بعضی از میکرو RNAها (RNAهای کوچک غیرکدکننده که در تنظیم بیان ژن نقش دارند) مانند miRNA-92a به...

26 فروردین 1401

کتاب مجموعه شعر شاعران شهرستان اشکذر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، کتاب مجموعه شعر شاعران شهرستان اشکذر با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از سوی انتشارت یادداشت نو در زمستان 1400 به چاپ رسیده و مشتمل بر اشعار 17 تن از شاعران شهرستان است.

10 اسفند 1400

آتش دوباره به دکه ها رسید

به گزارش خبرنگاران؛ دومین شماره از ماهنامه ادبی- هنری آتش با مدیر مسئولی محمد عسلی و سردبیری عبدالرحمان مجاهدنقی به چاپ رسید.

10 آذر 1400

لاتانوپروست (LATANOPROST)

موارد منع مصرف: حساسیت شدید دارویی، نارسایی کبد و کلیهعوارض جانبی مهم: تاری دید، دو بینی، اشک ریزش، سرماخوردگی، ضایعات جلدی

23 مهر 1400

ناهید رحیمی از فاخته های ناصره اش می گوید!

خبرنگاران/قم نویسنده جوان و بین المللی آثار کودک و نوجوان و البته کتاب فاخته های ناصره به بیان اهداف و مبانی فکری خود برای انتشار کتاب خود با موضوع مهدویت پرداخت.

22 شهریور 1400

مددی: فرجی گلوی بازیکنان استقلال را گرفت، داور داربی باعث ضرر ما شد

مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید، تیم داوری داربی 95 پایتخت باعث متضرر شدن آبی پوشان در این بازی شد.

10 تیر 1400

نانوکامپوزیتی جدید برای کاهش آلودگی زیست محیطی صنعت دامپروری

نتایج یافته های اخیر محققان نشان می دهد که با استفاده از نوعی نانوکامپوزیت می توان آلودگی مس و آرسنیک حاصل از فعالیت صنعت دامداری را کاهش داد.

10 خرداد 1400

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه شریف

تهران (پانا) - متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون در رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف تا تاریخ 4 اردیبهشت 1400 فرصت دارند برای شرکت در این دوره نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

20 اردیبهشت 1400

عبدالله رضوی عماد، نویسنده همدانی درگذشت

به گزارش خبرنگاران در همدان، عبدالله رضوی عماد متولد سال 1324 در همدان بود. از این نویسنده سه اثر به چاپ رسیده است و اثری دیگر از وی در انتظار چاپ است.

26 فروردین 1400

اندازه ی هسته ی مریخ در اتفاقی ناگهانی کشف شد!

خبرگزاری خبرنگاران- دانشمندان ناسا برای اولین بار توانستند نگاهی به عمیق ترین بخش مریخ بیاندازند.

19 فروردین 1400
تعداد: (29)