اجازه مجلس برای هزینه کرد شرکت های دولتی از سهم اوراق اقتصادی خود جهت اجرای طرح های زیست محیطی

به گزارش وبلاگ محمدی، تهران (پانا) - نمایندگان مجلس اجازه دادند شرکت های دولتی برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی،اقتصادی، اقتصادی و زیست محیطی اوراق اقتصادی اسلامی منتشر شده را تا سقف صد هزار میلیارد تومان به مصرف برسانند.

اجازه مجلس برای هزینه کرد شرکت های دولتی از سهم اوراق اقتصادی خود جهت اجرای طرح های زیست محیطی

نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان آنالیز بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با بند (الف) تبصره (5) ماده واحده لایحه مذکور درباره نحوه هزینه کرد اوراق مالی اسلامی شرکت های دولتی موافقت کردند.

نمایندگان با بخش هزینه ای بند الف تبصره 5 ماد واحده نیز موافقت کردند که در آن آمده است؛ تا برای اجرای طرح های دارای توجیه فنی، مالی، مالی و زیست محیطی خود که به تصویب شورای اقتصاد می رسد، به مصرف برسانند.

سهم هریک از شرکت ها در آیین­ نامه اوراق مالی اسلامی که به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور مالی و دارایی تهیه و به تصویب هیأت وزیران می رسد، مشخص خواهد شد.

بعلاوه در بخش درآمدی بند (الف) تبصره (5) ماده واحده لایحه که پیش از این تصویب شده، آمده است:در سال 1401 اجازه داده می گردد با رعایت قوانین و مقررات و موازین شرعی؛

الف - شرکت های دولتی تا سقف یکصد هزار میلیارد (100.000.000.000.000)ریال اوراق مالی اسلامی ریالی با تضمین و بازپرداخت اصل و سود به وسیله خود، منتشر نمایند،

منبع: خبرگزاری پانا

به "اجازه مجلس برای هزینه کرد شرکت های دولتی از سهم اوراق اقتصادی خود جهت اجرای طرح های زیست محیطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه مجلس برای هزینه کرد شرکت های دولتی از سهم اوراق اقتصادی خود جهت اجرای طرح های زیست محیطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید