اجرای 200 هزار متر مربع عملیات آسفالت در اسفندماه به وسیله شهرداری شیراز

به گزارش وبلاگ محمدی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اقدام مهم اسفندماه این معاونت گفت: 200 هزار مترمربع عملیات آسفالت شامل تراش و ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت معابر خاکی و پروژه های این معاونت، اجرا شده است.

اجرای 200 هزار متر مربع عملیات آسفالت در اسفندماه به وسیله شهرداری شیراز

به گزارش دریافتی وبلاگ محمدی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمد امین، ادامه داد: این اقدام در اسفندماه به صورت شبانه روزی در دو شیفت کاری به مقدار 175 هزار متر مربع روکش آسفالت در معابر خاکی سطح شهر و 25 هزار متر مربع عملیات تراش و ترمیم آسفالت در معابر ورودی شهر به وسیله منطقه ها 11 گانه و در پروژه هایی که تحت نظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز است، انجام شد.

امین با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز اجرا شده در منطقه ها محروم و ورودی شهر است، ابراز داشت: با هدف محرومیت زدایی، معابر خاکی در منطقه ها محروم آسفالت و بعد از آن معابر ورودی شهر شیراز از مهمترین قسمت هایی است که در اسفندماه سال جاری، اجرا شده است.

امین با اشاره به اینکه کل عملیات به وسیله خود مجموعه شهرداری شیراز اجرا شده است، اظهارداشت: تمامی ظرفیت فراوری به وسیله سازمان عمران شهرداری شیراز و اجرای آن با کوشش شبانه روزی به وسیله شهرداران و نیروهای اجرایی منطقه ها صورت پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای 200 هزار متر مربع عملیات آسفالت در اسفندماه به وسیله شهرداری شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 200 هزار متر مربع عملیات آسفالت در اسفندماه به وسیله شهرداری شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید