اسباب بازی 8 میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی، عکس

به گزارش وبلاگ محمدی، همشهری آنلاین نوشت: یک هواپیمای برقی 160 هزار دلاری (حدود 8 میلیارد تومان) با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت به زودی جایگزین جت اسکی ها می گردد.

اسباب بازی 8 میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی، عکس

بازار هدف این هواپیمای برقی که با یاری خلبان هوش مصنوعی تجهیز شده میلیاردهایی است که از قایق های تفریحی بزرگ و پیشرفته استفاده می نمایند. این هواپیمای تک نفره به عنوان اسباب بازی مکمل قایق های تفریحی طراحی شده و به شکلی مناسب در این قایق ها جانمایی می گردد.

این وسیله، یک هواپیمای فوق سبک است که می تواند از روی عرشه یک قایق بزرگ بلند گردد و فرود بیاید و اسباب بازی سرگرم نماینده ای است که می تواند جایگزین جت اسکی گردد.

شرکت کلیسارف دیزاین به عنوان طراح این مدل مفهومی معرفی شده است و نام آن آکرو است. این وسیله با در نظر گرفتن کاربردهای دریایی طراحی شده است و اگرچه فقط در مرحله مفهومی است، سازندگان آن فکر می نمایند که موفقیت آمیز خواهد بود.

این وسیله تفریحی ویژگی هایی دارد که ممکن است برای صاحبان قایق های تفریحی مجذوب کننده باشد؛ از جمله توانایی برخاستن و فرود عمودی. طراحی سبک و فشرده این هواپیمای برقی به این معنی است که برای نگهداری در قایق و کشتی ایده آل است.

  • درخت کریسمس کیهانی/ شاهکار تازه جیمز وب/ عکس

  • هولناک ترین پرنده تاریخ/ هیولایی که نامش هم ترسناک است/ عکس

  • ویروس عجیبی که فقط جنس نر را می کشد!

  • خورشید آنقدر که می گفتند بزرگ نیست!

بعلاوه می توان از آن برای انتقال مسافران به ساحل یا سوار کردن و به پرواز درآوردن آنها بر فراز اقیانوس استفاده کرد. آکرو نیازی به سکوی هلیکوپتر ندارد. چون می تواند به طور ایمن روی عرشه معمولی یک قایق یا کشتی فرود آید.

این هواپیما برای پرواز با سرعت 100 کیلومتر در ساعت طراحی شده است و یاری خلبان هوش مصنوعی آن به کاربران یاری می نماید تا پرواز آسان تری داشته باشند. آکرو یک هواپیمای برقی است. بنابراین یک درگاه شارژ برای شارژ کامل دارد و تقریبا همواره قابل استارت زدن و استفاده است.

از دیگر ویژگی های این اسباب بازی برقی می توان به قابلیت های رانش کامل 360 درجه آن اشاره نمود. این وسیله نقلیه لاکچری بعلاوه از سوی سازندگان آن با عنوان آکروباتیک تبلیغ می گردد.

این بدان معناست که افراد فوق ثروتمند می توانند از آن برای پروازها و حرکات نمایشی و آکروباتیک بر فراز قایق های تفریحی خود استفاده نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "اسباب بازی 8 میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب بازی 8 میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید