اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

به گزارش وبلاگ محمدی، با پیشرفت عصر اطلاعات و جهانی دیجیتال، اپلیکیشن های کاربردی بیش از پیش نیازهای افراد به ویژه گردشگران در سفر را رفع کردند. امروزه دبی به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی جهان در کوشش است با استفاده از آخرین فناوری های روز جهان قدم های تازه ای در عرصه دیجیتال بر دارد. دبی برای گردشگران داخلی و خارجی خود شرایطی را فراهم آورده است که بتوانند به واسطه اپلیکیشن های کاربردی در سفر مسائلی چون رفت وآمد، یافتن برترین مجتمع های تجاری و رستوران ها، گردش در برترین جاذبه های گردشگری، رزرو هتل، کرایه تاکسی با قیمت ارزان و غیره را انجام دهند.

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

اپلکیشن های کاربردی دبی برای حمل و نقل

اپلیکیشن های کارآمد در دبی این امکان را فراهم نموده اند که بتوان به آسانی حمل ونقل در شهر را به یاری آن ها انجام داد. از جمله مزایا این برنامه، امکان اطلاع از قیمت براساس مسافت سفر موردنظر است که احتمال هرگونه سوء استفاده و دریافت مبالغ اضافی به عنوان کرایه را از بین می برد و مسافران را از حداکثر کرایه رایج در دبی آگاه می نماید.

اپلیکیشن Dubai Metro

با استفاده از این برنامه می توان از زمان حرکت قطارها، زمان توقف، قیمت بلیط، دسترسی به موقعیت مکانی های مختلف و غیره اطلاع پیدا کرد.

اپلیکیشن Cream

با استفاده از این برنامه می توان ضمن انتخاب مبدا و مقصد، سفر مورد نظر خود را از قبل رزرو نموده و به راحتی هزینه آن را پرداخت کرد. با استفاده از این برنامه کاربردی می توان به آسانی به هر نقطه ای از شهر دبی به سایر نقاط با قیمتی مقطوع و ارزان سفر کرد. برای مثال هزینه سفر از ساحل جمیرا تا فرودگاه دبی تنها 50 درهم است که می توان آن را نقدی یا به صورت کارت به کارت پرداخت کرد. بعلاوه، برنامه کریم این امکان را فراهم آورده که بتوان از قبل، ماشینی برای سفر در یک تاریخ و ساعت معین رزرو کرد.

اپلیکیشن سهیل در دبی

این برنامه برای مسافرانی که در پی کاهش هزینه های خود در سفر هستند، بسیار مفید و کاربردی است. اپلیکیشن سهیل به کاربران امکان می دهد تا به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند. اطلاع از ساعت و زمان بندی حرکت اتوبوس و مترو و قیمت بلیط در مسیرهای مختلف از جمله امکانات این برنامه کاربردی محسوب می گردد.

اپلیکیشن دلیورهو Deliveroo

با استفاده از اپلیکیشن دلیورهو در دبی می توان از معتبر بودن و ممتاز بودن رستوران ها برای سفارش غذا مطمئن شوید. دلیورهو یکی از اپلیکیشن های کاربردی در دبی است که با استفاده از آن می توان از برترین رستوران ها غذا سفارش داد و آن را در مدت زمان 30 الی 60 دقیقه در محل تحویل گرفت. پرداخت هزینه در این برنامه بسیار ساده است و می توان آن را به صورت آنلاین یا نقدی در محل پرداخت کرد.

اپلیکیشن تایم اوت دبی Time Out Dubai App

گشت وگذار در مراکز خرید لوکس دبی و تهیه پوشاک با کیفیت از برندهای مطرح جهان یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به دبی است. با استفاده از برنامه تایم اوت دبی می توان از برترین فروشگاه های خرید در این شهر، موقعیت مکانی، اطلاعات قیمتی، محصولات موجود و غیره آگاهی پیدا کرد.

اپلیکیشن ویزیت دبی Visit Dubai

با استفاده از برنامه کاربردی ویزیت دبی می توان در مورد برترین رستوران ها، مراکز خرید، سواحل، جاذبه های گردشگری، رویدادها، سیستم حمل و نقل و غیره در شهر دبی اطلاع پیدا کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به ارائه اطلاعات دیگری همانند زمان باز و بسته شدن فروشگاه ها، رستوران ها و نزدیک ترین مکان های تفریحی و مراکز خرید به محل اقامت مسافران اشاره نمود.

اپلیکیشن زوماتو Zomato

یکی از برترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی، زوماتو است که می توان از طریق آن رستوران ها و کافی شاپ های باکیفیت بالا را در دبی پیدا کرد. در این برنامه، نام تمامی رستوران ها به همراه منو، نظرات دیگر گردشگران و اطلاعات دقیق در مورد ساعت باز و بسته شدن و موقعیت مکانی آن ها وجود دارد. بعلاوه، عکس هایی برای آشنایی بیشتر گردشگران با محیط کافی شاپ و رستوران وجود دارد که می توان متناسب با این اطلاعات برترین مکان را برای صرف وعده صبحانه، ناهار، شام و صرف یک نوشیدنی دلچسب انتخاب کرد.

منبع: همگردی

به "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید