ایده های جدید برای تزئین دیوار حمام و سرویس بهداشتی

به گزارش وبلاگ محمدی، اساسا در تزئین دکوراسیون حمام، قوانین و گزینه های مهم و کاربردی در دکوراسیون دقیقا همان قوانینی هستند که در تزئین دکوراسیون سایر اتاق های خانه وجود دارند. تزئین دیوار حمام نیز بعنوان بخش مهمی از دکوراسیون حمام شناخته می گردد و باید به آن توجه بیشتری نسبت به سایر نقاط موجود در حمام کرد. اما شاید از آنجایی که یک حمام در قسمتی واقع شده است که کمتر دیده می گردد، از خود بپرسید که آیا واقعا نیازی به تزئین دکوراسیون حمام وجود دارد؟ اصولا نگاه ها به حمام خانه کمتر است و توجه کمتری هم به آنها می گردد در صورتی که بایک دکوراسیون ساده حتی بروی دیوار حمام می توانید یک محیط آرامش بخش و دلپذیر در آن ایجاد کنید، دقیقا مانند همان احساسی که در دیگر اتاق های دوست داشتنی منزل خود دارید.

ایده های جدید برای تزئین دیوار حمام و سرویس بهداشتی

بیشتر اوقات تمامی ما عادت داریم برای تزئین هر قسمتی از محل زندگی خود، فقط با خرید وسایل مختلفی مانند میز، کمد، مبل، بوفه و… نسبت به زیباسازی و ایجاد بهترین دکوراسیون خانه اقدام کنیم و عموماً توجهی به ایجاد طراحی بر روی دیوارها نمی کنیم چون شاید هنوز هم این موضوع، قابل هضم برای عده ای نیست. در حمام و سرویس بهداشتی نیز دقیقاً همین رخ داده یعنی کمتر کسی به تزئین دیوار حمام و زیباسازی آن توجه می نماید؛ همینکه یک وان زیبا، یک دوش و سردوشی جالب و… در حمام نصب گردد کافی ست! اما می توان علاوه بر اینها بر روی سوژه ای بسیار ایده آل یعنی تزئین و طراحی دیوارحمام نیز به خوبی کار کرد.

برای تزئین دیوار حمام می توان هر ایده و سوژه ای را در نظر داشت اما نمی توان هر ایده ای را برای تمامی حمام ها اجرا کرد زیرا نوع سرامیک کف و دیوار، رنگ سقف، نوع وان حمام و سایر عوامل می تواند برای مشخص نوع تزئین و طراحی دیوار حمام بسیار تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال وقتی کف، دیوارها و همچنین وان حمام شما همگی به رنگ بسیار جذابِ سفید انتخاب شده اند، می توانید از طرح هایی به رنگ قهوه ای، نارنجی، سبز، سورمه ای و… در طراحی و تزئین کردن دیوار حمام خود بهره ببرید. یک نمونه جذاب از اینگونه طراحی را در تصاویر این صفحه گنجانده ایم؛ انبوه گیاهان و سرخس های زیبا و سرسبز نصب شده بر روی دیوار کنار وان سفید حمام. سبز در دل دیوار و حمام سفید، به شدت جذاب و دوست داشتنی خواهد شد.

همچنین می توانید برای تزئین دیوار حمام خود، چه حمام عظیم باشد و چه کوچک، از رنگ طلایی استفاده نمایید. می توان تابلوها و یا حتی حلقه هایی عظیم به رنگ طلایی را بر روی دیوار حمام نصب کرد و از آن برای آویزان کردن هر چیزی بهره برد. فقط همان رنگ طلایی در دل دیوارهای حمام، جذابیت و زیبایی خاصی خواهد داشت.

اضافه کردن دکوری ها شیک و زیبا به دیوار حمام کار بی نهایت ساده ای است و احتیاج به هزینه آنچنانی هم نخواهد داشت. با جست و جوی ساده در بازار می توانید دکوری های دیواری ارزانی را پیدا کنید که کاملا مناسب زیباتر جلوه کردن دکوراسیون حمام شما خواهند بود. اما باید این نکته را هم بدانید که برای نهایت تاثیر گذاری دیوار یک حمام ابتدا باید یک رنگ مناسب را برای آن انتخاب کنید. در این قسمت بیشتر طراحان هم عقیده هستند که مناسب ترین رنگ برای دیوار حمام و سرویس بهداشتی رنگ های پرانرژی و باطراوت است. این رنگ ها در ایجاد اتمسفری آرامش بخش بی نهایت تاثیر گذارند. بعداز این کار می توانید به سراغ دکوری ها مناسب مانند اکسسوری ها یا حتی کاغذ های دیواری ویژه و شیک بگردید. در خصوص کاغذ دیواری ها می توانید یک دیوار از حمام را بعنوان دیوار ویژه انتخاب کنید و فقط آنرا با کاغذ دیواری بپوشانید تا استایل متفاوت و شیکی را در دکوراسیون حمام خود ایجاد نموده باشید. همینکه کارتان با تزیین دکوراسیون دیوار حمام تمام شد متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بروی جلوه نهایی حمام و البته احساس خود خواهید شد. در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین دکوراسیون های دیوار حمام های شیک و دیدنی را مشاهده خواهید کرد.

منبع: اتاق

به "ایده های جدید برای تزئین دیوار حمام و سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های جدید برای تزئین دیوار حمام و سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید