هتل رنسانس کوالالامپور؛هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار شیک، تصاویر

به گزارش وبلاگ محمدی، این هتل دارای منظره بسیار زیبایی از شهر است که نظر هر بیننده ای را جلب می نماید. Renaissance Kuala Lumpur Hotel جزو ارزشمند ترین ساختمان های کوالالامپور دسته بندی می گردد و به دلیل دسترسی راحتی که به مراکز خرید و خیابان توریستی بوکیت دارد، گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر محسوب می گردد.

هتل رنسانس کوالالامپور؛هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار شیک، تصاویر

هتل رنسانس با توجه به قیمت بالایی که دارد، امکانات بسیار مدرن و لوکس تری را در اختیار میهمانان قرار میدهد. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به مالزی و شهر زیبای کوالالامپور را داشته باشید، می توانید با اقامت در هتل مجلل رنسانس کوالالامپور از سفر خود لذت برده و اوقات خوبی را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رنسانس کوالالامپور

هتل Renaissance Kuala Lumpur امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، راهنمای تور و انبار چمدان نیز از امکانات هتل رنسانس محسوب می گردد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشتید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل رنسانس کوالالامپور

این هتل دارای 910 اتاق مدرن و امروزی است که هر کدام از اتاق ها به امکاناتی همچون اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع، تلفن، میز کار، میز و لوازم اتو، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، سرویس اتاق، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی دارای دوش و وان، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی مجهز شده اند.

هتل دارای انواع اتاق ها از جمله اتاق های خانوادگی، اتاق کنفرانس، اتاق ویژه معلولین، اتاق سوپریور، اتاق سوپریور تاور، اتاق دلوکس، سوئیت رنسانس، رویال سوئیت و جونیور سوئیت است که می توانید متناسب با احتیاج خود و خانواده اتاق دلخواه خود را رزرو کرده و اقامتی بسیار دلنشین در این هتل داشته باشید. در این هتل امکان سرو صبحانه در اتاق ها نیز وجود دارد.

امکانات رستوران هتل رنسانس کوالالامپور

Renaissance Kuala Lumpur Hotel دارای 5 رستوران با غذا های متنوع و خوشمزه و 3 کافه با نوشیدنی های مطبوع است. رستوران Dynasty انواع غذا های چینی را سرو می نماید. رستوران Sagano انواع غذا های ژاپنی را سرو می نماید. همچنین می توانید غذا های تند آسیایی را در رستوران Temptations میل کنید.

رستوران Vogue غذا های دریایی را به صورت بوفه ای سرو می نماید. هتل رنسانس کوالالامپور دارای بوفه کودک بوده و غذای مخصوص بچه ها نیز در صورت درخواست در دسترس است. همچنین منو های رژیم غذایی در صورت درخواست نیز در دسترس میهمانان قرار می گیرد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل رنسانس کوالالامپور

مرکز تناسب اندام هتل اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید. استخر رو باز رایگان به همراه جایگاه های آفتاب، خدمات ماساژ، سونا و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آنها استفاده کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

زمین بازی بچه ها، زمین تنیس و زمین گلف که حدود 3 کیلومتر با ساختمان فاصله دارد، از جمله امکانات تفریحی هتل رنسانس کوالالامپور است که برای گذراندن اوقات فراغت گزینه های خوبی بوده و با پرداخت هزینه اضافه می توانید از آن ها بهره ببرید. سیگار کشیدن در مکان های عمومی و اتاق های هتل ممنوع است، اما اتاق های مخصوص سیگار برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند.

توجه داشته باشید که در هتل رنسانس کوالالامپور اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل رنسانس کوالالامپور

این هتل شامل خدماتی مانند اینترنت رایگان، نظافت روزانه، رستوران، بار، امکانات برای معلولان و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارمندان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های انگلیسی، مالزیایی و چینی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل رنسانس کوالالامپور

یکی از بهترین انتخاب ها در کوالالامپور

تمیزی هتل و امکانات لوکس

به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل رنسانس کوالالامپور

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا میدان پایتخت: 1 کیلومتر

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا برج های دو قلوی پتروناس: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا آکواریوم کی ال سی سی: 1.8کیلومتر

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا برج منارا کی ال: 2.5 کیلومتر

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا گالری استار هیل: 2.6 کیلومتر

فاصله هتل رنسانس کوالالامپور تا میدان برجایا تایمز: 3.8 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل رنسانس کوالالامپور؛هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار شیک، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رنسانس کوالالامپور؛هتلی پنج ستاره، لوکس و بسیار شیک، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید