با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پی قطع دسترسی به اینترنت نیستیم

به گزارش وبلاگ محمدی، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها مسائلی را بیان نمود.

با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پی قطع دسترسی به اینترنت نیستیم

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی وبلاگ محمدی، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توسعه پایدار زیرساخت ها، گفت: هدف ما حفظ استقلال کشور در فضای مجازی است.

زارع پور تاکید نمود: باید حداکثر استفاده را از ظرفیت های داخلی داشته باشیم، حتی لایه های بالای شبکه ملی اطلاعات را به دست ظرفیت های داخلی بسپاریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی دیگر از سخنانش گفت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات بدون حضور ظرفیت های داخلی امکان پذیر نیست. زارع پور گفت: دولت سیزدهم بر این باور است که می توان مسائل کشور را با ظرفیت های داخلی حل کرد.

وی در بخشی دیگری از سخنانش گفت: در پی ایجاد اپراتور خدماتی هستیم تا مردم به طور آنلاین بتوانند از منازل شان اموراتشان را انجام دهند.

زارع پور تاکید نمود: با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پی قطع دسترسی به اینترنت نیستیم، بلکه می خواهیم زیرساخت ارتباطی پر سرعت و با کیفیت در کشور داشته باشیم و پروژه فیبرنوری تا منازل را حتی تا روستا ها می بریم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پی قطع دسترسی به اینترنت نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در پی قطع دسترسی به اینترنت نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید