ترامپ، زوال حقیقت را تسریع کرد

به گزارش وبلاگ محمدی، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتقادی تند از رئیس جمهور مستقر این کشور گفت که او زوال حقیقت را تسریع نموده است.

ترامپ، زوال حقیقت را تسریع کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ محمدی، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای که بخش های تازه ای از آن امروز دوشنبه منتشر شده گفته دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور باعث تسریع پدیده ای به نام زوال حقیقت شده است.

اوباما در مصاحبه ای روز یکشنبه با شبکه خبری سی بی اس گفت: ما دوران ریاست جمهوری ای را پشت سر گذاشتیم که در آن مجموعه ای از هنجار های اساسی نادیده گرفته شدند.

او در ادامه گفت: مهم ترین و شاید ناراحت کننده ترین مسئله ای که شاهد آن بوده ایم چیزی است که مردم به آن زوال حقیقت می گویند و ترامپ آن را تسریع نموده است: [منظور از آن]این برداشت است که گفتن حقیقت نه تنها لازم نیست بکه اصلاً اهمیتی هم ندارد.

* پیش بینی ها از پیروزی بایدن و امتناع ترامپ

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار گردید. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ 232 رأی به دست آورده است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزد های انتخاباتی که بتواند 270 رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع نموده و شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن ها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است مطرح نموده است. این شکایت ها در چند ایالت رد شده اند.

دو سازمان فعال در زمینه امنیت انتخابات در آمریکا چند روز پیش با صدور بیانیه ای ادعا های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در زمینه تخلف در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را رد کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترامپ، زوال حقیقت را تسریع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ، زوال حقیقت را تسریع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید