تفاهم نامه اداره کل تهران و اداره کل دادگستری تهران امضا شد

به گزارش وبلاگ محمدی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان امروز 7 مهر ماه 99 در این نشست گفت: بسکمک از موضوعات و دعوایی حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی به دلیل عدم اشراف به قوانین و مقررات انجام می شود که آگاه سازی فعالین صنعت گردشگری به مسائل حقوقی می تواند کمک بسکمک به کاهش این دست شکایات به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و محاکم قضایی کند.

تفاهم نامه اداره کل تهران و اداره کل دادگستری تهران امضا شد

جانفشان با بیان اینکه برخورد با افراد غیرمجاز فعال در حوزه گردشگری در فضای مجازی از دیگر مسائلی است که موجب آسیب به اعتبار صنعت گردشگری می شود افزود: برای برخورد با این افراد نیازمند همکاری و همراهی دستگاه قضایی هستیم.

حسین تمجیدی ضمن حمایت از ایجاد شعب خاص ویژه رسیدگی به پرونده های قضایی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از آمادگی برای برخورد با افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی می کنند با همکاری پلیس فتا خبر داد.

تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران و معاونت پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان تهران در 9 ماده و 24 بند تنظیم و به همکاری مشترک در حوزه آموزش های عمومی و کاهش جرائم حوزه میراث فرهنگی و گردشگری پرداخته است.

منبع: گردشبان

به "تفاهم نامه اداره کل تهران و اداره کل دادگستری تهران امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه اداره کل تهران و اداره کل دادگستری تهران امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید