صندلی پنجم ایران در فراوری بیت کوین در دنیا

به گزارش وبلاگ محمدی، بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج ایران در صندلی پنجم فراوری بیت کوین از نظر شاخص هارش ریت قرار گرفته است، چین، آمریکا، قزاقستان و روسیه هم در صندلی های بعدی قرار دارند.

صندلی پنجم ایران در فراوری بیت کوین در دنیا

به گزارش فارس، به نقل از رویترز، تحقیقات دانشگاه کمبریج که امروز منتشر شد نشان میدهد قدرت فراوری بیت کوین چین در دنیا بسیار افت نموده و حتی از افت اخیری که تحت نفوذ مسئولان این کشور در استخراج بیت کوین صورت گرفت، پایین تر آمده است.

بر اساس آمارهای دانشگاه کمبریج، سهم این کشور از قدرت کامپیوترهای وصل شده به شبکه دنیای بیت کوین موسوم به هارش ریت در ماه آوریل به 46 درصد کاهش یافته این در حالی است که این رقم در سپتامبر 2019 به اندازه 75.5 درصد بود.

در همین مدت زمانی،سهم آمریکا از قدرت کامپیوترهای وصل شده به شبکه دنیای از 4 درصد به 16 درصد افزایش یافته است و به دومین کشور فراوری کننده بیت کوین تبدیل شده است. پس از این ها قزافستان با سهم 8 درصد واقع شده است و روسیه و ایران هم از فراوری کنندگان عمده بیت کوین هستند در صندلی های بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش، کاهش اندازه استخراج بیت کوین در چین پس از آن صورت گرفت که مقامات چینی استخراج این رمز ارز را خطر جدی بر منابع اقتصادی این کشور اسم کردند.

ماه گذشته، بین ماین بزرگترین ماشین استخراج رمز ارز چین پس از محدودیتی که چین در زمینه استخراج رمز ارز داشت، با مشکل جدی روبرو شد و بیان کرد در پی عرضه در آمریکا، روسیه و قزاقستان است.

منبع: فرارو

به "صندلی پنجم ایران در فراوری بیت کوین در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی پنجم ایران در فراوری بیت کوین در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید