حرکت به سوی جهش حوزه گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ محمدی، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به تصویب سه طرح در حوزه گردشگری در کارگروه استانی ماده 23 گفت: با تحقق این امر و پیگیری هایی که خواهیم داشت، اجرای طرح های مهم گردشگری در استان شتاب خواهد گرفت.

حرکت به سوی جهش حوزه گردشگری در خراسان شمالی

علی مستوفیان در گفت و گو با وبلاگ محمدی اظهار کرد: در سومین جلسه کارگروه استانی ماده 23، طرح های توسعه حرم امامزاده سیدعباس(ع)، منطقه نمونه ایوب و مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم بجنورد مصوبه گرفتند.

وی اسم کرد: اجرای این طرح ها که تا به امروز در کمیسیون و کارگروه های تخصصی مختلف آنالیز شدند، سبب رونق گردشگری مذهبی، تاریخی و فرهنگی بجنورد می گردد که بر پیشران های توسعه پایدار استان هم مؤثر است.

مستوفیان، جذب سرمایه گذار را ازجمله اقدامات مهم در راستای اجرای طرح های گردشگری برشمرد و توضیح داد: با تسهیل و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و جذب اعتبارات دولتی، اجرای طرح های مهم گردشگری استان را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی عظیم ترین طرح گردشگری زیارتی، تجارتی و فرهنگی در قالب توسعه حرم امامزاده عباس ابن موسی بن جعفر(ع) در مرکز استان در خردادماه امسال شروع شد ک با اجرای این طرح، محوطه تاریخی معصوم زاده بجنورد تبدیل به میدانی شهری با رویکرد گردشگری مذهبی، تاریخی و فرهنگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حرکت به سوی جهش حوزه گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت به سوی جهش حوزه گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید