خبرنگاران سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ محمدی، تهران - خبرنگاران - سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه با هدف سیاستگذاری و نظارت کلان بر پژوهش­ در سطح دستگاه قضا به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهشگاه قوه قضاییه راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه اندازی شد

به گزارش روز شنبه وبلاگ محمدی از پژوهشگاه قوه قضاییه، این سامانه در راستای ساماندهی و هوشمندسازی فرایندهای پژوهشی دستگاه قضا و ایجاد بانک های اطلاعاتی منسجم و نظارت برخط بر فرایندهای پژوهشی راه اندازی شده است.

سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی، به عنوان یک ابزار جامع در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانش­پژوهان و پژوهشگران را قادر می سازد تا در کمترین زمان ممکن فرآیندهای پژوهشی را طی نمایند.

اعلام اولویت­های پژوهشی معاونت­ها، سازمان­های تابعه و دادگستری کل استان­ها به پژوهشگاه قوه قضاییه، اولویت بندی موضوعات پژوهشی و طراحی نظام مسائل دستگاه قضا به صورت برخط، کنترل متمرکز پروژه­های تحقیقاتی، حمایت از پایان­نامه­ها و رساله­های دانشجویی و حوزوی، انجام فرصت­ مطالعاتی، گذراندن دوره­ی پسادکتری، امکان راهنمایی تمام فعالیت­های پژوهشی قوه­قضائیه، نمایه سازی پژوهش­ها و نظارت دقیق بر اولویت­های پژوهشی در سراسر کشور از جمله قابلیت های سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه است.

از دیگر قابلیت های این سامانه می­توان به دسترسی سریع به اطلاعات، پیگیری آسان و تحت پوشش قرار دادن کاربران مختلف و سهولت در استفاده و دسترسی مدیران به اطلاعات اشاره نمود.

با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات مقرر شد بانک ایده قوه­قضاییه نیز در آینده نزدیک به بستر این سامانه منتقل و ارزیابی و داوری ایده­ها در جهت تبدیل شدن به محصولات دانش بنیان به وسیله فرآیندهای علمی و پژوهشی پیگیری گردد.

این سامانه در حال حاضر به نشانی اینترنتی http://ris.jri.ac.ir در دسترس واقع شده است.

از 22 تا 28 آذر ماه هفته پژوهش نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه مدیریت پژوهش و نوآوری قوه قضاییه راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید