در بازار سرمایه تعادل اطمینان بخش برای سرمایه گذاری مردم ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ محمدی، رئیس جمهور تسریع در واگذاری سهام شرکت های دولتی و امکان حضور همه مردم در این عرصه را اطمینان بخش و مایه خرسندی دانست و بر ضرورت کوشش مسئولان مالی کشور در راستای توسعه این فعالیت ها تأکید کرد.

در بازار سرمایه تعادل اطمینان بخش برای سرمایه گذاری مردم ایجاد گردد

حسن روحانی امروز در گفت وگو با فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارائی پس از استماع گزارش او درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در راستای ساماندهی بازار سرمایه گذاری و بورس در کشور تأکید کرد: باید کوشش کنیم بازار بورس و سرمایه به یک تعادل اطمینان بخش برسد تا مردم با خیالی آسوده برای سرمایه گذاری در این عرصه اطمینان کامل داشته باشند.

رئیس جمهور گفت: باید به وسیله فروش اوراق اقتصادی اسلامی برای تأمین اقتصادی طرح های عمرانی کشور برنامه ریزی و اقدام کنیم.

روحانی با اشاره به اینکه باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا همیشه امکان عرضه سهام شرکت های سودده در بورس فراهم باشد، گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق از بازار سرمایه به مردم و استفاده صحیح و مطمئن آنها از این بازار بسیار حائز اهمیت است و می تواند موجب توسعه کشور و افزایش سرمایه مردم گردد.

فرهاد دژپسند نیز در این گفت وگو گزارشی از فرایند روش سهام صندوق واسطه گری اقتصادی یکم و برنامه های وزارت اقتصاد و دارائی در زمینه آزادسازی بخشی از سهام عدالت و اقدامات این وزارتخانه در راستای توسعه بازار سرمایه و بورس و تقویت حضور مردم در این عرصه به رئیس جمهور ارائه کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "در بازار سرمایه تعادل اطمینان بخش برای سرمایه گذاری مردم ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در بازار سرمایه تعادل اطمینان بخش برای سرمایه گذاری مردم ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید