راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت منتشر شد

به گزارش وبلاگ محمدی، راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نهاده شد.

راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ محمدی، راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE در سال 1399 منتشر شد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE دارای 110 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل 30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری و 100 نمره بدون نمرهی منفی است. آزمون MHLE در سال 1399، در پنج نوبت به زیر برگزار خواهد شد.

آزمون های دوره های 57، 58 که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، به همان ترتیب و با عنوان دوره های 57، 58 در تاریخ های مندرج در جدول بالا برگزار خواهند شد. افرادی که پیشتر در دوره های 57 و یا 58 ثبت نام نمودهاند، احتیاجی به ثبت نام دوباره ندارند و با همان کد ثبت نام قبلی متعلق به هر دوره، میتوانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه، شرکت در آزمون و دریافت کارنامه اقدام نمایند.

با توجه به افزوده شدن حوزه های جدید، این داوطلبان در صورت تمایل می توانند در بازه های زمانی اعلام شده در جدول بالا همزمان با ثبت نام داوطلبان جدید به سایت مراجعه و در صورت وجود ظرفیت، محل برگزاری آزمون خود را تغییر دهند. در غیر این صورت، احتیاج به اقدامی ندارند.

روش ثبت نام

آماده سازی مدارک: داوطلبان باید یک قطعه عکس تمام رخ با زمینه روشن که در امسال گرفته شده باشد، کارت ملی و صفحه اول شناسنامه خود را اسکن نموده و هنگام ثبت نام، به وسیله همین سایت به مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایند.

گفتنی است؛ داوطلبان برای دریافت اطلاعات بیشتر ایننجا کلیک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای برگزاری آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید