شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر منتشر شد

به گزارش وبلاگ محمدی، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می شود تلاش می کند به بررسی تحلیلی تازه ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و فرایند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد.

شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر به طور ویژه به موضوع مناظره های نامزدهای انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است. در این رابطه مصاحبههایی را با شخصیت هایی همچون دکتر جرالد هورن استاد تاریخ دانشگاه هیوستون، باربارا اسلاوین رئیس بخش ایران شورای آتلانتیک آمریکا و جوزف نای نظریه پرداز روابط بین الملل و دستیار وزیر دفاع اسبق آمریکا، پروفسور فرانک فن هیپل مشاور سابق وزارت خارجه آمریکا، پروفسور ویلیام بیمن استاد و رئیس گروه مردم شناسی دانشگاه مینه سوتا، سلینا سزار چاوانس مشاور اسبق نخست وزیر کانادا، فاروغ لوغ اوغلو معاون حزب جمهوری خلق ترکیه، نورشین آتش اوغلو گونی عضو هیئت سیاستگذاری ریاست جمهوری ترکیه و ریچارد فالک گزارشگر سابق سازمان ملل متحد انجام داده ایم.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام های منطقه ای و نظام بین الملل را در قالب مصاحبه و گزارش گردآوری کرده است می تواند فهم خوبی در فرایند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره بیست و هشتم مجله بین الملل مهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید