طارمی: پنالتی روی من مقابل اتلتیکو اعلام نشد

به گزارش وبلاگ محمدی، مهاجم ایرانی پورتو معتقد است هم تیمی اش نمایش بهتری از او در ملاقات با موریرنسی داشت.

طارمی: پنالتی روی من مقابل اتلتیکو اعلام نشد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ محمدی، مهدی طارمی یکشنبه شب ستاره پورتو مقابل موریرنسی بود و توانست دو گل به ثمر رساند و یک پنالتی بگیرد تا نقش مهمی در جریان فزونی 5 بر صفر تیمش در این بازی داشته باشد.

طارمی در سرانجام این مسابقه در گفت وگو با دوربین باشگاه پورتو اظهار کرد: نتیجه خوبی برای من و پورتو بود. احتیاج به زدن این گل ها داشتم و امیدوارم بتوانم گل های بیشتری بزنم.

او با اشاره به مسابقه اخیرشان مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و مردود شدن گل او اسم کرد: آن صحنه 100 درصد پنالتی و واضح بود که خطا است، اما آن بازی گذشته و ما همواره تمرکزمان روی ملاقات بعدی و مسابقات آینده است.

مهاجم ایرانی پورتو اضافه نمود: نکته مثبت مسابقه با اتلتیکو مادرید این بود که اعتماد به نفس زیادی به ما داد. در بازی های آینده لیگ قهرمانان کوشش خواهیم کرد تا نتیجه بهتری کسب کنیم.

طارمی درباره اینکه با وجود زدن دو گل مقابل موریرنسی، فابیو ویرا به اسم برترین بازیکن زمین انتخاب شد، اظهار کرد: چنین انتخابی بخاطر این بود که او سه پاس گل داد، کیفیت بالایی در این مسابقه از خود به نمایش گذاشت، عملکرد هجومی داشت و حق او بود که برترین بازیکن زمین گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طارمی: پنالتی روی من مقابل اتلتیکو اعلام نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: پنالتی روی من مقابل اتلتیکو اعلام نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید