طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه بعضی از دستور شورا خارج شد

به گزارش وبلاگ محمدی، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه بعضی برای هجمه به شورا از دستور خارج شد.

طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه بعضی از دستور شورا خارج شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ محمدی، محمد علیخانی در دویست و نودو چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد بحث واکسیناسیون رانندگان تاکسی گفت: طرحی را دوستان امضا کردند و پیشنهاد شد و من فکر می کنم به دلیل اینکه شاید بعضی واهمه داشتند تا شورا مورد هجمه قرار گیرد این طرح از دستور خارج شد.

وی اضافه نمود: یکی از مواردی که در این طرح مورد اشاره قرار گرفته بود بحث واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص رانندگان تاکسی بود چرا که حدود 200 راننده از زمان شیوع کرونا فوت نموده بودند، شهرداری چه کاری برای اینها نموده! این طرح یکی از مواردش همین بود یعنی کسانی که در معرض خطر هستند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: شهرداری تهران اگر می تواند به وسیله وزارت بهداشت پیگیری کند و این مشکل را حل نماید. اگر نمی تواند این طرح را مجدد به صحن بیاوریم و اشکالات را رفع کنیم، چرا که ما نمی توانیم دست روی دست بگذاریم تا هر روز تعداد فوتی ها در مورد رانندگان حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی ها که محیط کوچکتری دارند بیشتر گردد، لذا درخواست من این است که این طرح را مجدد به صحن بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه بعضی از دستور شورا خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی به دلیل واهمه بعضی از دستور شورا خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید