محمدجواد ابراهیمی: به وزن 97 کیلوگرم می روم، حریفان سرسختی خواهم داشت

به گزارش وبلاگ محمدی، دارنده مدال های طلای جوانان دنیا و 2 طلای بزرگسالان آسیا، با بیان اینکه به دنبال پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد و کسب مدال در رقابت های المپیک توکیو است، گفت: اگر کادر فنی تیم ملی موافقت کند به وزن 97 کیلوگرم خواهم رفت.

محمدجواد ابراهیمی: به وزن 97 کیلوگرم می روم، حریفان سرسختی خواهم داشت

محمدجواد ابراهیمی در گفت و گو با وبلاگ محمدی، درباره پیگیری تمرینات خود و برنامه هایش در تیم ملی کشتی آزاد پس از درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مدال طلای این رقابت ها، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، تمرینات تیم ملی به ناچار و برای محافظت از سلامتی کشتی گیران، تعطیل شده اما در سوادکوه زیر نظر مربی ام مجتبی ابراهیمی تمرینات منظمی را دنبال می کنم تا از شرایط بدنی مناسب دور نشوم.

دارنده مدال طلای جوانان دنیا و 2 طلای آسیا، افزود: سال 98 اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و توانستم در مسابقات جام باشگاه های دنیا، جام تختی و مخصوصا در رقابت های آسیایی نمایش خوبی داشته باشم و به مدال طلای آسیا برسم. انگیزه زیادی برای کسب موفقیت های بیشتر در سال 1399 دارم و امیدوارم بتوانم با حضور در میادین پیش رو باز هم جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم.

آزادکار وزن 92 کیلوگرم ایران در ماسخ به این سوال که آیا قصد حضور در یک وزن بالاتر دارد تا بتواند در انتخابی المپیک کشتی بگیرد، گفت: اگر کادر فنی تیم ملی موافقت کند و مجوز رفتنم به یک وزن بالاتر را صادر کند، قطعا قصد دارم به وزن 97 کیلوگرم بروم تا در انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک کشتی بگیرم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بدنبال پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک و کسب افتخار برای ایران است، گفت: انگیزه زیادی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابت های پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم با کوشش هر چه بیشتر در تمرینات به اهدافی که در سر دارم برسم.

وی درباره حریفان سرسختی که در وزن 97 کیلوگرم خواهد داشت، گفت: قطعا همینطور است و برای تمامی دوستان و حریفانم در این وزن احترام زیادی قائلم. رقبای بسیار خوبی در وزن 97 کیلوگرم خواهم داشت اما عزم خود را برای کسب پیروزی و رسیدن به موفقیت جزم نموده ام. در حال حاضر که در قرنطینه هستیم، تمریناتم را با جدیت زیر نظر برادرم دنبال می کنم و به محض شروع اردوی تیم ملی آماده ام در خدمت کادر فنی باشم. امیدوارم هر کشتی گیری که شایستگی بیشتری دارد به دوبنده تیم ملی برسد و برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

ابراهیمی در پایان با آرزوی موفقیت برای کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، گفت: امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و ماندن در خانه هر چه سریعتر ویروس کرونا در کشورمان ریشه کن گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محمدجواد ابراهیمی: به وزن 97 کیلوگرم می روم، حریفان سرسختی خواهم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدجواد ابراهیمی: به وزن 97 کیلوگرم می روم، حریفان سرسختی خواهم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید