محمدزاده: کمیته انضباطی به پیشینه شهاب گردان توجه کند، در فوتبال ایران خیلی از چیزها بیرون زمین رقم می خورد

به گزارش وبلاگ محمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواست برای تصمیم گیری در خصوص حوادث ملاقات این تیم مقابل سایپا، به پیشینه سنگربان ذوبی ها توجه کند.

محمدزاده: کمیته انضباطی به پیشینه شهاب گردان توجه کند، در فوتبال ایران خیلی از چیزها بیرون زمین رقم می خورد

وحید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ محمدی، درباره تساوی خانگی تیمش مقابل سایپا گفت: اگر در این بازی 10 نفره نمی شدیم با اختلاف چند گل سایپا را شکست می دادیم، ولی متأسفانه اخراج گردان باعث شد تا فشار زیادی روی تیم بیاید و بیشتر از 80 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. با این حال شرایط بدنی ما خوب بود و خیلی خوب مقاومت کردیم و بعد از 10 نفره شدن فقط یک فرصت به آنها دادیم. تک گل سایپا هم که روی یک شوت از راه دور به ثمر رسید.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به گل حساسی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: من سابقه گل زدن به پرسپولیس، استقلال و چند تیم دیگر را دارم و در لیگ قهرمانان آسیا هم گل زدم، ولی این گل خیلی به من چسبید و حساس ترین گلی بود که در ذوب آهن به ثمر رساندم. من بابت خیلی از اتفاقات دلم خیلی پر بود و دوست داشتم یک کار مثبتی برای تیم انجام دهم و خدا را شکر می کنم که با یاری بچه ها گل زدم تا حداقل بازی را نبازیم.

وی در خصوص اخراج شهاب گردان از زمین مسابقه و محرومیتی که در انتظار این بازیکن خواهد بود، گفت: اولاً در خصوص آن برخورد باید بگویم که من نزدیک صحنه بودم و اعتقاد دارم که پای شهاب به بازیکن حریف برخورد نکرد. داور هم ابتدا کار زرد نشان داد، ولی نمی دانم یاری داور که 50 متر از صحنه دور بود چطور تشخیص داد که بازیکن باید اخراج گردد؟! برای من یک مسئله دیگر هم عجیب است. در بازی با تراکتور یک پنالتی ناحق برای تراکتور گرفتند ولی چرا آنجا چنین اتفاقاتی رخ نداد تا نظر داور تغییر کند؟

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن بعلاوه خاطر نشان کرد: من کاری به درست یا غلط بودن اخراج گردان ندارم، ولی معتقدم که فشار نیمکت سایپا نقش مهمی در این تصمیم داور داشت. فکر می کنم در فوتبال ایران خیلی از مسائل بیرون از زمین مسابقه رقم می خورد، ولی با قاطعیت می گویم هر طور که شده ما این تیم را در لیگ برتر نگه می داریم. در خاتمه فصل هم خیلی صحبت ها دارم و به موقع در این مورد صحبت می کنم که چه فشاری در این فصل به ما وارد شد تا حالا در آستانه خاتمه لیگ تن و بدن مان بلرزد و اینقدر استرس داشته باشیم. جای تیم ریشه داری مثل ذوب آهن در انتهای جدول نیست و متأسفانه اتفاقاتی رخ داد تا ما چنین وضعیتی را تجربه کنیم.

محمدزاده در خاتمه یادآور شد: شهاب گردان نزدیک به 20 سال است که در لیگ بازی می نماید و همواره یکی از بازیکنان خوش اخلاق فوتبال ما بوده که هیچ حاشیه ای نداشته است. من امیدوارم اگر هم کمیته انضباطی می خواهد گردان را جریمه کند به پیشینه او توجه داشته باشد. شهاب بازیکنی است که حتی در تمرین هم هیچ حاشیه ای ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدزاده: کمیته انضباطی به پیشینه شهاب گردان توجه کند، در فوتبال ایران خیلی از چیزها بیرون زمین رقم می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: کمیته انضباطی به پیشینه شهاب گردان توجه کند، در فوتبال ایران خیلی از چیزها بیرون زمین رقم می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید