مناسب سازی 20معبر برای توانیابان

به گزارش وبلاگ محمدی، بیش از 20معبر منطقه19 با هدف تسهیل تردد سالمندان و افراد دارای معلولیت شناسایی شده و به زودی مناسب سازی می شوند.

مناسب سازی 20معبر برای توانیابان

به گزارش وبلاگ محمدی، سرپرست شهرداری منطقه19 مناسب سازی فضاها و معابر را گامی مهم در دسترسی همگان به امکانات شهری دانست و گفت: با هدف بهسازی معابر و تسهیل تردد سالمندان و توانیابان، در بازدیدهای میدانی از طریق مسئولان خانه های سلامت و توانیابان نقاط نیازمند اصلاح و بهسازی در منطقه شناسایی شدند. این نقاط برای اجرای فرآیند بهسازی به معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه معرفی شده اند و به زودی عملیات مناسب سازی آنها انجام می شود.

به گفته علیرضا جعفری همسطح سازی تقاطع و ایستگاه اتوبوس، نصب دستک در پیاده رو ها برای جلوگیری از توقف خودرو و تردد موتورسیکلت، ایجاد پارکینگ معلولان (خط کشی، کف نویسی و نصب تابلو)، ایجاد رمپ معلولان و نصب جان پناه و نرده و تعمیر پیاده رو منازل از جمله مواردی است که انجام خواهد شد.

او اضافه نمود: مسائل و موانع موجود در تردد سالمندان و توانیابان در محدوده شهرداری نواحی 1، 2 و 3 در خیابان های مهران، شهید شکری، پیروز در محله دولتخواه جنوبی، شهید لطیفی، خیابان میثاق شمالی، خیابان میعادشمالی، بوستان ولایت، شهرک شریعتی، عبدل آباد، میعاد جنوبی و خیابان شهید زلفی شناسایی شده و رفع آن ها در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مناسب سازی 20معبر برای توانیابان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناسب سازی 20معبر برای توانیابان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید