نجات 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران ، شمال

به گزارش وبلاگ محمدی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه گرفتار شدن 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران-شمال توضیحاتی داد.

نجات 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران ، شمال

به گزارش گروه حوادث وبلاگ محمدی، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در تبادل نظر با وبلاگ محمدی با اشاره به نجات 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران - شمال، اظهار کرد: حوالی ساعت 22 شب گذشته یک مورد حادثه گرفتار شدن افراد در ارتفاعات کوهستان در اتوبان تازه تاسیس تهران -شمال بعد از تونل 16 به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و گروه نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:آتش نشانان تهران با آتش نشانان اتوبان تهران - شمال همکاری کردند. جهت بسیار صعب العبور بود، در ارتفاعات روستایی به نام تالون که احتمال سقوط افراد وجود داشت و تاریکی مطلق محل افراد بعد از حدود 2 ساعت پیاده روی، آتش نشانان توانشتند که خود را به محل گرفتار شدن افراد برسانند.

ملکی گفت:چهار نفر که دو نفر از آن ها آقای حدود 40 ساله بودند و دو نفر دیگر خانم و حدود 35 ساله بودند که در آن تاریکی گرفتار شده بودند، آتش نشانان آن ها را با احتیاط کامل از روی صخره ها به داخل اتوبان انتقال داده شدند. حوالی ساعت 5 بامداد خوشبختانه این افراد یا سلامتی کامل انتقال داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران توضیح داد: در این ساعات کوهنوردی نباید انجام گردد و اگر هم به کوهنوردی می فرایند باید تجهیزات مناسب و یک راهنما به همراه داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "نجات 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران ، شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 4 کوهنورد در ارتفاعات اتوبان تهران ، شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید