نماینده عراقی: احزاب اهل سنت هنوز از کابینه پیشنهادی الزرفی حمایت نکرده اند

به گزارش وبلاگ محمدی، یک نماینده مجلس عراق گفت که احزاب اهل سنت هنوز موافقت خود را با تشکیل دولت عدنان الزرفی اعلام نکرده اند.

نماینده عراقی: احزاب اهل سنت هنوز از کابینه پیشنهادی الزرفی حمایت نکرده اند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ محمدی، عبدالخالق العزاوی از نمایندگان مجلس عراق گفت که احزاب سیاسی اهل سنت هنوز موافقت خود را با تشکیل دولت عدنان الزرفی اعلام نکرده اند.

او به وبگاه المعلومه گفت که نشست های سیاسی با احزاب اهل تسنن در بغداد صورت می گیرد و خواسته همه آن ها نیز حول چند مورد از جمله حفظ ثبات کشور، پاسخ به مطالبه معترضان و بازگشت آوارگان و بازسازی شهرها و روستاها می چرخد.

العزاوی گفت که احزاب و گروههای سیاسی اهل سنت منتظر نتیجه نشست ها هستند تا نظر نهایی خود را در مورد حمایت از الزرفی اعلام نمایند.

روز گذشته نیز شیروان میرزا نماینده حزب اتحاد میهنی کردستان عراق، گفت که گروههای سیاسی اهل سنت و کرد با هر گزینه ای که گروههای شیعی بر روی آن توافق نمایند؛ مسئله ای ندارند و عدنان الزرفی شانسی برای تشکیل کابینه ندارد.

حامد الموسوی دیگر نماینده عراقی نیز گفته است کهگروه های اهل تسنن و کُردها پیشنهاد سخاوتمندانه الزرفی را رد کردند و می خواهند نامزدی روی کار آید که مورد حمایت فراکسیون های شیعه باشد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "نماینده عراقی: احزاب اهل سنت هنوز از کابینه پیشنهادی الزرفی حمایت نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده عراقی: احزاب اهل سنت هنوز از کابینه پیشنهادی الزرفی حمایت نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید