نه فقط در کره زمین بلکه در منظومه شمسی هم ارزانترین کشوریم!

به گزارش وبلاگ محمدی، روزنامه عصراقتصاد در مطلبی طنزگونه نوشت: اکونومیست با آنالیز 172 شهر مهم دنیا تهران را مقرون به صرفه ترین و سنگاپور و نیویورک را گران ترین شهر های دنیا معرفی کرد. تهران در جایگاه 170 دنیا از این نظر قرار گرفته و تریپولی و دمشق به ترتیب پایین تر از ایران قرار دارند.

نه فقط در کره زمین بلکه در منظومه شمسی هم ارزانترین کشوریم!

این پیروزیت بزرگ را به همه مسئولان زحمت کش و خستگی ناپذیر تبریک و تهنیت عرض می کنیم. واقعاً کار آسانی نبود. بالاخره کلی کشور با هم در رقابت بودند و ایران توانست گوی سبقت را از آن ها برباید. جا دارد بر طبل شادانه کوفته گردد.

درست است که باز یک سری از افراد سیاه نما و بدبین می خواهند ارزش کم پول ملی را بهانه نمایند، ولی اصلاً ناراحت نباشید، دشمنان همواره در پی تضعیف عملکرد مسئولان هستند.

از این مقرون به صرفه تر هم مگر می گردد؟ سکودار مقرون به صرفهی در دنیا شدیم. امیدواریم به زودی لیستی از مقرون به صرفه ترین خودرو های دنیا هم منتشر گردد تا باز هم حماسه آفرینی مسئولان ما نمایش داده گردد و باز هم پیروزیتی دیگر بر کوه پیروزی های مسئولان قرار گیرد.

درست است که برخی از مردم ایران توانایی خرید قبر هم ندارند، اما این اصلاً مهم نیست. مهم وجهه دنیای کشور است که به مقرون به صرفهی شناخته می گردد. مهم این است که دولت پیروز شد بالاخره در یک رتبه بندی، حائز عنوان مقرون به صرفهترین گردد.

درست است که این رتبه داخلی نیست و دردی از مردم دوا نمی کند، ولی بالاخره کلمه مقرون به صرفهی در آن قرار گرفته است و همین خودش یک گام به جلوست. قطار پیشرفت آن قدر با سرعت در حرکت است که از مرز های داخلی خارج شده و مسیر های خارجی را در نوردیده است.

کاش کمی از سرعت می کاهید و نگاهی به اطراف می انداخت. نگرانیم با این فرمان، چند صباح بعد سر از سیاره های دیگر دربیاوریم. شاید اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، پیروز شویم از آن ها هم جلو بزنیم و نه تن ها در دنیا، بلکه در کل منظومه شمسی مقرون به صرفه ترین شویم.

منبع: فرارو

به "نه فقط در کره زمین بلکه در منظومه شمسی هم ارزانترین کشوریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه فقط در کره زمین بلکه در منظومه شمسی هم ارزانترین کشوریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید