ورود سامانه بارشی نو به کشور از امشب

به گزارش وبلاگ محمدی، کارشناس هواشناسی گفت: امشب با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در بعضی استان ها بارش برف و باران پیش بینی می گردد.

ورود سامانه بارشی نو به کشور از امشب

صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در مصاحبه با وبلاگ محمدی، توضیح داد: امشب با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در بعضی منطقه ها استان های خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، ایلام، نیمه جنوبی اصفهان، یزد، فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و سیستان وبلوچستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد و در ارتفاعات هم بارش برف انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: روز پنجشنبه علاوه براین منطقه ها در خراسان جنوبی و بعضی نقاط از غرب کشور هم بارش رخ خواهد داد. در این روز در جزایر خلیج فارس، شمال بوشهر، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال شرق فارس و جنوب سیستان وبلوچستان بارش شدت خواهد داشت.

رفیعی شرح داد: امشب و پنجشنبه پایداری هوا در دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه دارد و در شهر های تهران، البرز و مشهد افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز آدینه در بعضی منطقه ها غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز بارش پراکنده رخ خواهد داد و گستره فعالیت سامانه در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شرق یزد است.

او بیان نمود: بعلاوه روز آدینه فعالیت سامانه در شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمال شرق یزد است و در لرستان، اصفهان، شمال استان های فارس و اصفهان بارش پراکنده رخ می دهد و بعد از ظهر سامانه به تدریج از شرق کشور خارج می گردد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه در بعضی منطقه ها بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده رخ می دهد و روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می گردد و سبب بارش در نیمه جنوبی کشور خواهد شد.

ضیائیان درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی نقاط غبار آلود است. بیشترین دمای مرکز به 11 درجه و کمترین آن به 1 درجه می رسد.

منبع: فرارو

به "ورود سامانه بارشی نو به کشور از امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی نو به کشور از امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید