شرایط قائدی قبل از دربی معین شد ، ماجرایی که آبی ها را به شدت نگران کرد

به گزارش وبلاگ محمدی، بعضی از رسانه ها مدعی شدند که مهدی قایدی اکنون تنها بازیکن 3 کارته استقلال است که در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی، شهرآورد بزرگ مرکز را از دست می دهد.

شرایط قائدی قبل از دربی معین شد ، ماجرایی که آبی ها را به شدت نگران کرد

به گزارش وبلاگ محمدی شب گذشته و در جریان ملاقات برابر آلومینیوم، کوین یامگا و رافائل سیلوا، بازیکنان خارجی استقلال، با دریافت کارت زرد از داور مسابقه، ملاقات هفته بعد برابر طرفدار را از دست دادند.

پس از خاتمه بازی، بعضی از رسانه ها مدعی شدند که مهدی قایدی اکنون تنها بازیکن 3 کارته استقلال است که در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی، شهرآورد بزرگ مرکز را از دست می دهد.

با وجود اینکه آنالیز تمامی اخطاری های استقلال در این فصل نشان می داد که وینگر بوشهری آبی ها تنها 2 کارت زرد دریافت نموده، اما به وسیله یکی از مسئولین باشگاه استقلال، تعداد اخطارهای قایدی استعلام گرفته شد که معین شد سه کارته بودن این بازیکن صحت ندارد.

مهدی قایدی در این فصل در 2 ملاقات برابر مس کرمان و پیکان از داوران اخطار دریافت نموده و بدین ترتیب اگر او در بازی هفته بعد برابر طرفدار نیز کارت زرد بگیرد، مسئله ای برای حضور در دربی مرکز ندارد.

روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا و رافائل سیلوا بازیکنان در شرف محرومیت استقلال بودند که 2 نفر اول در بازی با ذوب آهن 4 کارته شده و ملاقات با آلومینیوم را از دست دادند و 2 بازیکن خارجی آبی ها نیز شب گذشته کارت گرفتند و در بازی بعدی غایب هستند.

بدین ترتیب، استقلال هیچ بازیکن سه کارته ای در ملاقات بعدی خود ندارد و خطر محرومیت از دربی بر اثر 4 کارته شدن، هیچ کدام از شاگردان ساپینتو را تهدید نمی کند. بدیهی است که دریافت کارت قرمز برابر طرفدار، به منزله محرومیت از بازی با پرسپولیس خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرایط قائدی قبل از دربی معین شد ، ماجرایی که آبی ها را به شدت نگران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قائدی قبل از دربی معین شد ، ماجرایی که آبی ها را به شدت نگران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید