پیغام تبریک دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا

به گزارش وبلاگ محمدی، دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا به وسیله دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) سپاه، پیغام تبریک صادر کرد.

پیغام تبریک دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ محمدی؛ همزمان با آیین رونمایی از واکسن نورا دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) سپاه، پیغام تبریک دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت رقم خوردن این دستاورد عظیم علمی قرائت شد.

متن پیغام دکتر قالیباف این توضیح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت بیش از یکسال از کوشش های وسیع کشورهای مختلف برای مهار بیماری همه گیر ناشی از ویروس کرونا، امروز فرصتی فراهم شد تا با اتکال به خدای عظیم و حول و قوه الهی و تاسی به مجاهدت های مخلصانه و شبانه روزی کادر پژوهشی صادق، جوان ، دانشمند و خلاق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله نمونه ای دیگر از توانمندی های بخش سلامت کشور را در آغاز فاز یک بالینی واکسن نورا در یکی از نهادهای دفاعی کشور رونمایی کنیم.

دستاورد این عزیزان در کنار دستاورد هفته قبل واکسن کو برکت نشان گر کوشش مجدانه، علمی و دقیق پژوهشگران متعهد ایرانی بوده و شعار ما می توانیم جوانان کشور را در گام دوم انقلاب به رخ جهانیان کشید. در این میان تکریم مستمر رهبر معظم انقلاب از کوشش دانشمندان ایرانی نشانه عمق توجه ملت ایران نسبت به این مجاهدتهای مستمر میباشد.

اینجانب این دستاورد غرورآفربن را به اسم گامی در جهت خوداتکایی و فرایند توسعه ملی به رهبری معظم، مردم غیور ایران و دانشمندان پرتوان ایران اسلامی تبریک میگویم

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام تبریک دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک دکتر قالیباف به مناسبت فراوری واکسن نورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید