شروع هفته های نهم و دهم لیگ فوتبال ایران، نمره صفر برای لیگ بیست!

به گزارش وبلاگ محمدی، تنها در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ایران پیش می آید که ممکن است هفته های نهم و دهم لیگ برتر در یک روز شروع گردد؛ تا معین گردد فدراسیونی که خود را 5 ستاره می دانست، حتی از یک برنامه ریزی ساده برای بالاترین سطح مسابقاتش عاجز است.

شروع هفته های نهم و دهم لیگ فوتبال ایران، نمره صفر برای لیگ بیست!

رقابت های لیگ برتر که بیستمین فصل خود را سپری می نماید، در بی نظم ترین دوره اش به سر می برد تا تعیین گردد حتی گذشت 20 سال از این مسابقات هم نتوانسته نظم و اعتدال را به برگزار کنندگان آن آموزش دهد.

همین یک نکته نشان می دهد چرا امروز همه تیم های حاضر در لیگ برتر به نوع برگزاری این مسابقات اعتراض دارند و صدای اعتراض مربیان و مدیران همه اتفاقات دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

در حالی سه شنبه 9 دی 99 و از ساعت 15:20 با ملاقات سایپا و صنعت نفت هفته نهم لیگ برتر آغاز می گردد که 20 دقیقه از آغاز هفته دهم گذشته است؛ چرا که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دو تیم ماشین سازی و سپاهان در تبریز از ساعت 15 استارت هفته دهم را زده اند.

این برنامه ریزی مبتدیانه این روزها بیشتر از همواره داد تیم های لیگ رجحان و مربیان آن را در آورده تا شائبه هایی هم در مورد دلایل این برنامه ریزی عجیب ایجاد نماید.

سازمان لیگ امروز باید جوابگوی این برنامه ریزی غیر حرفه ای برای لیگ حرفه ای باشد و تعیین کند چطور با گذشت 20 سال از لیگ حرفه ای، برنامه ریزی این مسابقات تا این میزان غیر حرفه ای است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع هفته های نهم و دهم لیگ فوتبال ایران، نمره صفر برای لیگ بیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفته های نهم و دهم لیگ فوتبال ایران، نمره صفر برای لیگ بیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید