افزایش 85 درصدی تردد در راه های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ محمدی، خبرنگاران/اصفهان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با وجود هشدارها مبنی بر لغو سفرها به دلیل گسترش کرونا، طی 13 روز تعطیلات نوروزی تا به امروز، میزان تردد خودروها در راه های استان نسبت به سال گذشته، 85 درصد افزایش داشته است.

افزایش 85 درصدی تردد در راه های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا

محمدعلی صلواتی در گفت وگو با وبلاگ محمدی، با اشاره به آخرین شرایط تردد نوروزی در راه های استان، اظهار کرد: از 25 اسفند سال گذشته تا 8 فروردین سال جاری در مجموع 13 میلیون و 127 هزار و 177 تردد در راه های استان اصفهان ثبت شده است.

وی اضافه نمود: آمار تردد ثبت شده در راه های استان در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 85 درصد افزایش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به افزایش 83 درصدی خودروهای ورودی به راه های استان، شرح داد: تعداد وسیله نقلیه ورودی در پنج روز پایانی سال گذشته، 506 هزار و 772 خودرو و تعداد وسیله نقلیه ورودی در 8 روز ابتدای سال جاری 925 هزار و 102 خودرو بود.

وی اضافه نمود: تعداد وسیله نقلیه خروجی در 5 روز پایانی سال گذشته 501 هزار و 655 خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی در 8 روز ابتدای سال جاری 985 هزار و 465 خودرو بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 96 درصد افزایش داشته است.

صلواتی اضافه نمود: محور اصفهان- بهارستان و بالعکس، آزادراه اصفهان-زرین شهر (فلاورجان) و بالعکس، شهرضا- اصفهان و بالعکس، اصفهان-زرین شهر (فولادشهر) و بالعکس، اصفهان- شهرضا (سه راهی مبارکه) و آزادراه قم- کاشان در این ایام تا به امروز، بیشترین آمار تردد خودروها را داشته اند.

وی در مورد تاکید پلیس مبنی بر خروج خودروهای بومی از استان اصفهان، اظهار کرد: اکنون تفاوتی در آمارها مشاهده نشده و با توجه به گسترش کرونا و تغییر رنگ بندی شهرستان ها به نارنجی و قرمز، احتمال می رود از عصر امروز شاهد تغییر در آمارها و خروج خودروهای غیربومی از استان باشیم.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنان تاکید نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر رنگ بندی بعضی شهرها، جهت ضرورت کنترل این ویروس، نوروز سال جاری نیز مردم از انجام سفر خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 85 درصدی تردد در راه های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 85 درصدی تردد در راه های اصفهان با وجود هشدارهای شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید