برای قهرمانی در مسابقات آسیایی نیازمند حمایت هستیم

به گزارش وبلاگ محمدی، اسلام جاهدی ظهر سه شنبه در هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: شورای اسلامی شهر در قبال معلولین و ورزشکاران دارای قوانین و مسئولیت هایی است که امیدوارم در دوره تازه این شورا شاهد حمایت هایی از ورزشکان و معلولین استان باشیم تا این معلولان و ورزشکاران بتوانند نام ایران را برافشارند.

برای قهرمانی در مسابقات آسیایی نیازمند حمایت هستیم

وی اسم کرد: در آینده ای نزدیک باید در دو مسابقه مهم از جمله قهرمانی آسیا حاضر شوم که کسب مدال طلا در این مسابقه ها احتیاجمندهای حمایت هایی است.

ورزشکار پارکانو (قایقرانی) با اشاره به بعضی از حمایت های کشوری، ابراز داشت: با توجه به بالابودن تعداد ورزشکاران در سراسر کشور، احتیاج است که استان ها به صورت گسترده تر چتر حمایتی خود را پهن نمایند.

جاهدی توضیح داد: چهار دوره مسابقات قهرمانی آسیا دو طلا، یک نقره و یک برنز از جمله مدال های کسب شده به وسیله بنده است که یکی از آن ها را به آرزو باهو شهید کادر درمان استان هرمزگان تقدیم کردم.

وی در انتها گفت: بنده به نمایندگی از تمام ورزشکاران معلول هرمزگان اعلام می کنم در صورت حمایت نهادهای متولی از جمله شهرداری بندرعباس افتخارات بی نظیر در مسابقات کسب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای قهرمانی در مسابقات آسیایی نیازمند حمایت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای قهرمانی در مسابقات آسیایی نیازمند حمایت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید